پلتفرمی که می تواند حیوانات خانگی را به دنیای متاورس منتقل کند

ClassicDoge پلتفرمی خواهد ساخت که با اسکن حیوانات خانگی امکان انتقال آنها به دنیای متاورس به وجود می آید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کلاسیک دوج تمرکز خود را روی توسعه پلتفرمی قرار داده که از طریق اسکن و ایجاد توکن سه بعدی امکان انتقال حیوانات خانگی به متاورس را فراهم […]

ClassicDoge پلتفرمی خواهد ساخت که با اسکن حیوانات خانگی امکان انتقال آنها به دنیای متاورس به وجود می آید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کلاسیک دوج تمرکز خود را روی توسعه پلتفرمی قرار داده که از طریق اسکن و ایجاد توکن سه بعدی امکان انتقال حیوانات خانگی به متاورس را فراهم می کند. به نظر می‌رسد شیوع کرونا باعث علاقه بیشتر انسانها به حیوانات خانگی شده به طوری که سعی دارند آنها را بهمراه خود به تمام مکان ها ببرند. این پلتفرم می تواند به کاربران اجازه دهد تا حیوانات خود را در دنیای واقعی اسکن و توکن کنند و آنها را به دنیای دیجیتال متاورس نیز وارد کنند.

سیلور هاول رییس ارشد کلاسیک دوج می‌گوید: در حال حاضر حقایق اطراف نشان می‌دهد جهان در حال تغییر است از طرفی در متاورس نیز فرصت های بسیار خوبی شکل گرفته تا بتوان چیزهایی که دوست داریم در آن مجازی سازی کنیم.

کیت کوپر مدیر بازاریابی کلاسیک دوج می گوید: این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد و هدف بلند مدت آن نیز وارد کردن حیوانات خانگی واقعی به دنیای متاورس خواهد بود. حتی اگر حیوان خانگی دیگر وجود نداشته باشد نیز میتوان ایجاد کرد و در کنار هم قدم زد. این ایده پیش از این توسط متی وبلاگ نویس و یوتیوبر حوزه NFT نیز طی هفته گذشته مورد توجه قرار گرفته بود.

البته این ایده چندان جدید محسوب نشده به طوری که در اواخر دهه ۱۹۹۰ نیز یک شرکت تولید کننده اسباب بازی ژاپنی به نام تاماگوچی نیز محصولی را عرضه کرده بود که کاربران همانند یک حیوان خانگی باید از آن در فضای مجازی مراقبت می کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال