مارک زاکربرگ با میلیاردها دلار ضرر پایان متاورس را پذیرفت

با وجود اینکه هنوز بیانیه ای در مورد پایان پروژه متاورس و اشتباه زاکربرگ منتشر نشده است اما خود وی این موضوع را پذیرفته که متاورس به پایان خط خود رسیده است. در این بین میلیاردها دلار سرمایه از بین رفته است. این شرکت در حال حاضر روی هوش مصنوعی تمرکز کرده است. به گزارش […]

با وجود اینکه هنوز بیانیه ای در مورد پایان پروژه متاورس و اشتباه زاکربرگ منتشر نشده است اما خود وی این موضوع را پذیرفته که متاورس به پایان خط خود رسیده است. در این بین میلیاردها دلار سرمایه از بین رفته است. این شرکت در حال حاضر روی هوش مصنوعی تمرکز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا قصد داشت با متاورس آینده این شرکت را در بین دیگر شرکت های فناوری تضمین کند. این شرکت حتی نام خود را در سال ۲۰۲۱ به متا تغییر داد تا نشان دهد چقدر به این فناوری باور دارد. در همین زمان اندک میلیاردها دلار هزینه برای این پروژه صرف شد. تاخدی که بسیاری از سرمایه گذاران این طرح نسبت به آن اعتراض کردند.

در نهایت زیان های وارد شده در ماه آینده پایان می پذیرد. زیرا این پروژه در حال تعطیل شدن است. مدیر عامل متا نیز خود این موضوع را پذیرفته است. وی اعلام کرد در حال حاضر تمرکز این شرکت روی فناوری ترند بازار یعنی هوش مصنوعی است.

زاکربرگ هفته گذشته در فیسبوک طی پستی اعلام کرد در حال حاضر متا یک گروه محصول سطح بالا ساخته است که مبتنی بر هوش مصنوعی زایا بوده و قرار است فعالیت های کنونی را سرعت ببخشد. متا قصد دارد با تشکیل یک تیم از تمامی افرادی که در بخش های مختلف روی هوش مصنوعی زایا کار کرده اند بصورت منسجم از از آنها برای خلق تجربیات مناسب کمک بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال