لپتاپ شیائومی سال آینده معرفی خواهد شد

شایعات در مورد لپتاپ شیائومی از سال 2014 وجود داشتند و اطلاعاتی که در مورد این شرکت منتشر می‌شد نیز نشان میداد مدیران شیائومی واقعا قصد ورود به این صعنت را دارند اما هیچ چیزی را رد و یا تکذیب نکردند. حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که Xiaomi PC را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر […]

شایعات در مورد لپتاپ شیائومی از سال 2014 وجود داشتند و اطلاعاتی که در مورد این شرکت منتشر می‌شد نیز نشان میداد مدیران شیائومی واقعا قصد ورود به این صعنت را دارند اما هیچ چیزی را رد و یا تکذیب نکردند. حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که Xiaomi PC را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.

اینطور که مشخص شده، دپارتمان اختصاصی کامپیوتر این شرکت به سختی بر روی کامپیوتری جدید کار می‌کنند و Lei Feng Network نیز به صورت رسمی از وجود این لپتاپ خبر داده است. آنها قصد دارند محصولی جدید، قدرتمند و متفاوت را با آمادگی رقابت با دیگر شرکت‌های بزرگ معرفی کنند تا قدمی محکم در این صنعت گذاشته باشند.

احتمالا سازندگان برای طراحی محصول جدید خود از لپتاپ Apple MacBook اقتباس جویند که البته این موضوع نیز قابل پیش‌بینی می‌باشد. در مورد مشخصات فنی نیز باید بگوییم که این شرکت قصد دارد محصول جدید خود را همانند محصولاتی که در دنیای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند، با قیمتی پایین‌تر از آنچه انتظار دارید در اختیار کاربران قرار دهد.

A Xiaomi laptop might finally become reality next April 2

اما مشخصات فنی احتمالی که لپتاپ شیائومی خواهد داشت، صفحه‌نمایشی 15.6-اینچی با دقت 1080p و پنل LED خواهد بود. همچنین سازندگان قصد دارند از یک پردازنده‌ی نسل چهارمی Core i7 اینتل در کنار 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و کارت گرافیک GTX 760M با 2 گیگابایت حافظه‌‌ی GDDR5 استفاه نمایند. اما موضوعی که اینجا وجود دارد و هیچ‌کدام از وب‌سایت‌های بزرگ نیز در مورد آن صحبتی نکرده‌اند، پردازنده و کارت گرافیک این لپتاپ است که دیگر تولید نمی‌شوند! شکی نیست که این مشخصات برای زمانیست که اولین شایعات در سال 2014 در مورد این لپتاپ منتشر شده بود چرا که واقعا در سال 2016، نه تنها استفاده کردن از کارت گرافیکی همچون GTX 960M توجیحی ندارد، بلکه اصلا این قطعه تولید نمی‌شود که دیگر شرکت‌های بخواهند از آن استفاده نمایند!

مورد دیگری که باید بدانید، این است که مدیران شرکت قصد دارند از یک توزیع لینوکس به جای استفاده از سیستم‌عامل ویندوز استفاده نمایند تا قیمت‌ها را تا حد ممکن کاهش دهند. البته این، سیاستیست که این روزها جواب می‌دهد و شاید حتی به یک استاندارد نیز تبدیل شده باشد. این موضوع می‌تواند لپتاپی قدرتمند را در اختیار کاربران قرار دهد بدون آنکه بخواهند هزینه‌ی زیادی بپردازند.

اگر این اطلاعات در مورد لپتاپ Xiaomi Mi درست باشند، واقعا می‌توان محصول جدید چینی‌ها را “ارزشمند” خطاب کرد، حتی اگر چند ماه دیگر طول بکشد که این محصول وارد بازار گردد. البته باز هم تاکید می‌کنیم که این اطلاعات تنها شایعه هستند و هنوز هیچ خبر رسمی و یا تاییدیه‌ای در مورد آن از سوی شیائومی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال