امکان نمایش قد افراد در دوربین های آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس

قابلیت LiDAR در دوربین های آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس قابلیت منحصر به فردی دارد که باعث تقویت قابلیت های واقعیت افزوده خواهد شد. این قابلیت می تواند قد دقیق افراد را از طریق برنامه برآورد کند. اپل می گوید این اسکنر قادر است حتی به طور دقیق قد سوژه‌های در حال نشسته را […]

قابلیت LiDAR در دوربین های آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس قابلیت منحصر به فردی دارد که باعث تقویت قابلیت های واقعیت افزوده خواهد شد. این قابلیت می تواند قد دقیق افراد را از طریق برنامه برآورد کند. اپل می گوید این اسکنر قادر است حتی به طور دقیق قد سوژه‌های در حال نشسته را نیز اعلام کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپ Measure از پلتفرم ARKit قادر است اشیا و اجسامی مانند قاب عکس، میز و صندلی را اندازه‌گیری کند. قابلیت LiDAR با اندازه گیری سرعت رفت و برگشت نور و برخورد آن به نقطه مورد نظر می تواند محل دقیق آن را پیدا کند. این اسکنر قادر است تا فاصله ۵ متری پرتوهای نوری را تشخیص دهد.

کاربران هنگام باز کردن اپ Measure و قرار گیری شخص در حالت تمام قد درون قاب دوربین نشان دهنده قد فرد روی عکس ظاهر می شود و با انتخاب معیار مناسب، قد سوژه بر اساس فوت و سانتیمتر نشان داده میشود. کاربران می‌توانند این عکس را با استفاده از کلید شاتر به اشتراک بگذارند. در حال حاضر تنها دو محصول آیپد پرو ۲۰۲۰ و آیفون ۱۲ پرو به این اسکنر مجهز هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال