به گفته زاکربرگ تعداد افراد حاضر در متاورس تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیارد نفر می رسد

شرکت متا به عنوان پیشتاز اصلی مفهوم متاورس معتقد است تعداد افراد حاضر در دنیای متاورس تا سال ۲۰۳۰ به حدود یک میلیارد نفر خواهد رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در مصاحبه اخیر خود در شبکه CNBC در مورد آینده متاورس گفته است: امیدوار هستیم تعداد افراد حاضر در […]

شرکت متا به عنوان پیشتاز اصلی مفهوم متاورس معتقد است تعداد افراد حاضر در دنیای متاورس تا سال ۲۰۳۰ به حدود یک میلیارد نفر خواهد رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در مصاحبه اخیر خود در شبکه CNBC در مورد آینده متاورس گفته است: امیدوار هستیم تعداد افراد حاضر در متاورس به حدود یک میلیارد کاربر افزایش یابد که طی آن خرید های ۱۰۰ دلاری انجام گرفته و همچنین کالاهای دیجیتال و محتوای دیجیتال برای آواتار خود یا برای خانه مجازی یا اتاق کنفرانس خریداری کنند.

 به گفته وی محتوای دیجیتال متاورس تا سال ۲۰۳۰ همراه با درآمد صدها میلیارد دلاری برای این شرکت خواهد بود. به طوری که می‌تواند در آینده در تحقیق و توسعه در زمینه سخت افزار و نرم افزار باعث رشد Reality Labs شود. البته با توجه به تعداد کم هدست واقعیت مجازی در اختیار کاربران و همچنین هدست های واقعیت افزوده تولید شده در بازار این امر می تواند در بلند مدت اتفاق بیفتد.

 در حال حاضر بسیاری از کامپیوترها، تبلت ها و گوشی های مدرن کنونی امکان نمایش محتوای واقعیت مجازی را دارند. اما تجربه همه جانبه و کامل حضور در فضای مجازی تنها از طریق هدست های واقعیت مجازی یا عینک واقعیت افزوده انجام می گیرد. متا در ابتدا قصد دارد هیچ کارمزد و سهمی از هیچ سازنده ای دریافت نکند. زیرا وی به تنهایی قادر به ساخت دنیای متاورس نخواهد بود. اما جذب سازندگان خلاق و اینفلوئنسرها ادامه خواهد داشت. در این مورد نیز زاکربرگ توضیح داد. تجربیات متاورس در زمینه متن عکس یا ویدیو ها می تواند بسیار فراگیر تر از فیسبوک و اینستاگرام باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال