لپتاپ 21 X ایسر با نمایشگر خمیده در IFA 2016 رونمایی شد

زمانی که بحث صفحات نمایش خمیده پیش کشیده می‎شود، ذهن کاربران به سمت مانیتورها و تلویزیون‎ها رفته و تعداد زیادی از آن‎ها حتی به گوشی‎های هوشمند و سامسونگ فکر می‎کنند. حال چنین به نظر می‎رسد که شرکت ایسر می‎خواهد در ذهن ما تصویری از لپ‎تاپ‎های دارای نمایشگرهای خمیده نیز شکل بگیرد، در همین رابطه نیز این شرکت لپ‎تاپ 21 […]

زمانی که بحث صفحات نمایش خمیده پیش کشیده می‎شود، ذهن کاربران به سمت مانیتورها و تلویزیون‎ها رفته و تعداد زیادی از آن‎ها حتی به گوشی‎های هوشمند و سامسونگ فکر می‎کنند. حال چنین به نظر می‎رسد که شرکت ایسر می‎خواهد در ذهن ما تصویری از لپ‎تاپ‎های دارای نمایشگرهای خمیده نیز شکل بگیرد، در همین رابطه نیز این شرکت لپ‎تاپ 21 X را به‌عنوان اولین لپ‎تاپ برخوردار از نمایشگر خمیده معرفی کرده است.

شاید این همه هیاهو بیش از اندازه به نظر بیاید اما گفته می‎شود نمایشگرهای خمیده باعث می‎شوند تجربه‎ی کاربری امری درگیرکننده‎تر و جذاب‎تر باشد. چه با این گفته موافق باشید، چه نباشید باید گفت که در طول سال‎های اخیر، حضور نمایشگرهای خمیده‎ در بازار روز به روز بیشتر و این روند به یک امر متداول تبدیل شده است.

طبق گفته‎ی ایسر، لپ‎تاپ Predator 21 X این شرکت یک نمایشگر 21 اینچی با دقت 2560 در 1080 خواهد داشت و در قلب آن آخرین پردازنده‎‎های نسل هفتم سری Core اینتل قرار خواهد گرفت. هم‎چنین فناوری Tobii به منظور پیگیری حرکت چشم در این لپ‎تاپ لحاظ شده تا در امر بازی به کاربر بسیار کمک کند.

این لپ‎تاپ دارای 5 فن خنک‎کننده، دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 شرکت Nvidia با پرکربندی SLI است تا به نوعی کاربران یک تجربه بازی در سطح بالا و مشابه دستگاه‎های رومیزی داشته باشند. هم‎چنین به همراه تمامی این ویژگی‎ها اسپیکر‎های SoundPound 4.2+، فناوری 3 طرفه صوتی و Dolby Audio دیده می‎شود.

لپ‎تاپ 21 X حتی دارای یک کیبورد مکانیکی تمام اندازه با سوئیچ‎های Cherry MX و تنظیمات قابل سفارشی برای نورپشتی کلیدها در سطح سه رنگ آبی، قرمز و سبز است. نامبرپد این لپ‎تاپ را نیز می‎توان چرخاند و آن را به یک تاچ‎پد تبدیل کرد. متاسفانه هنوز خبری در رابطه با قیمت و زمان ورود این محصول به بازار وجود ندارد ولی با توجه به مشخصات و قابلیت‎های آن می‎تواند حدس زد که قیمت بالایی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال