دیجیتال استورم از آل‌این‌وان جدید خود با کارت گرافیک GeForce GTX 1080 و صفحه نمایش خمیده ۳۴ اینچی پرده برداشت

اگر جزء به جزء سخت‌افزاری‌های کامپیوتری شخصی خود را خودتان انتخاب کرده‌اید و در این حوزه وسواس دارید، مطمئنا کاربر بسیار باهوش و زیرکی به حساب می‌آیید. در واقع با استفاده از این روش می‌توانید قطعات کامپیوتر خود را تک به تک انتخاب کرده و در صورت ارائه مدلی جدید و پرقدرت در صورت نیاز […]

اگر جزء به جزء سخت‌افزاری‌های کامپیوتری شخصی خود را خودتان انتخاب کرده‌اید و در این حوزه وسواس دارید، مطمئنا کاربر بسیار باهوش و زیرکی به حساب می‌آیید. در واقع با استفاده از این روش می‌توانید قطعات کامپیوتر خود را تک به تک انتخاب کرده و در صورت ارائه مدلی جدید و پرقدرت در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. اما آیا تا به امروز به این مسئله اندیشیده‌اید که قصد خریدارای یک کامپیوتر all-in-one با قیمتی بالاتر از 3000 دلار را داشته باشید؟!

aura_01-625x350

بله درست است؛ آل‌این‌وانی که قصد صحبت کردن در مورد آن را داریم از یک نمایشگر 34 اینچی خمیده با دقت تصویر  3440 × 1440 پیکسل برخوردار بوده و توسط شرکت Digital Storm طراحی، تولید و توسعه پیدا کرده است. این دستگاه که Aura نام دارد از نظر مشخصات فنی بسیار شگفت‌آور به حساب می‌آید. جالب است بدانید که در درون آن یک کارت گرافیک GeForce GTX 1080 قرار گرفته است. مسلما قرارگیری این کارت گرافیک پرقدرت، پردازشی‌های گرافیکی این دستگاه را به منظور اجرای هرگونه برنامه‌ سنگین و سه‌بعدی تضمین خواهد کرد. علاوه بر آن CPU این کامپیوتر از نسل Broadwell-E Core i7 بوده و می‌توانید در پردازش‌های سنگین از 10 هسته پردازشی آن استفاده نمایید. علاوه بر آن می‌توانید سیستم خنک‌کننده آبی را نیز به آن متصل نمایید. قیمت پایه این کامپیوتر از 1,999 دلار شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال