ایسر از نوت‌بوک گیمینگ Aspire V Nitro رونمایی کرد

در روزگاری نه‌چندان دور، لپ‌تاپ‌های گیمینگ به علت داشتن سخت‌افزارهایی قدرت‌مند و از سوی دیگر، فن‌های غول‌پیکر معمولا بسیار سنگین ساخته می‌شدند و ضخامت بسیار زیادی داشتند. حالا به لطف تکنولوژی‌های به‌روز، برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ضخامت بسیار زیاد گذشته را ندارند و ایسر نیز از یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ فوق پیشرفته خود رونمایی کرده […]

در روزگاری نه‌چندان دور، لپ‌تاپ‌های گیمینگ به علت داشتن سخت‌افزارهایی قدرت‌مند و از سوی دیگر، فن‌های غول‌پیکر معمولا بسیار سنگین ساخته می‌شدند و ضخامت بسیار زیادی داشتند. حالا به لطف تکنولوژی‌های به‌روز، برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ضخامت بسیار زیاد گذشته را ندارند و ایسر نیز از یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ فوق پیشرفته خود رونمایی کرده است.

لپ‌تاپ گیمینگ  Aspire V Nitro که در مراسم CES از آن رونمایی شد با داشتن ضخماتی قابل‌قبولی و طراحی زیبا و از سوی دیگر، سخت‌افزاری قدرت‌مند می‌تواند بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. طراحی لپ‌تاپ به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند به راحتی آن را در کیف گذاشته و در مکان‌های مختلف با خود حمل کند چرا که وزن بسیار سبکی نیز دارد.

لپ‌تاپ جدید ایسر با داشتن نمایشگری با رزولوشن 4K و استفاده از پردازنده‌های نسل 7 اینتل، شخصی‌سازی قابل قبولی را برای کاربران در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند رم مورد نیاز خود را تا 16 گیگابایت و حافظه‌ی DDR4 تامین کنند و امکان انتخاب میان دو پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1050 Ti و GeForce GTX 1060 انویدیا نیز برای کاربران مهیا شده است.

باتوجه به مشخصه‌های سخت‌افزاری این محصول، طبیعتا باید انتظار قیمت بسیار بالایی را نیز برای آن داشت. لپ‌تاپ جدید شرکت ایسر 1199 دلار برای کاربران هزینه خواهد داشت و طبیعتا در صورتی که بخواهید سخت‌افزاری قدرت‌مند‌تر را برای آن انتخاب کنید، باید هزینه‌ی بیشتری را نیز بپردازید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال