کسب و کار

چطور یک لپ تاپ ایسر مناسب استفاده خانگی انتخاب کنیم

لپ تاپ‌ها طراحی جمع و جوری دارند و همین سبب شده است که قابلیت حمل بالایی داشته باشند. این لپ تاپ‌ها به اندازه کافی همه کاره هستند و می‌توانند همه برنامه‌های کاربردی متنوعی را اجرا کنند. معمولا نوت بوک‌ها بهترین ابزار برای انجام کارهای جدی یا بازی هستند و در خانه، کلاس درس یا حتی […]

لپ تاپ‌ها طراحی جمع و جوری دارند و همین سبب شده است که قابلیت حمل بالایی داشته باشند. این لپ تاپ‌ها به اندازه کافی همه کاره هستند و می‌توانند همه برنامه‌های کاربردی متنوعی را اجرا کنند. معمولا نوت بوک‌ها بهترین ابزار برای انجام کارهای جدی یا بازی هستند و در خانه، کلاس درس یا حتی در حال حرکت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با خرید لپ تاپ می‌توانید نیاز خود به یک کامپیوتر گران‌ قیمت‌تر را از بین برده و به جای اینکه تنها در خانه امکان استفاده از آن را داشته باشید، حتی در حال حرکت و موقعیت‌های مختلف نیز بتوانید لپ تاپ را کنار خود داشته باشید. اما به هر حال، لپ تاپ در خانه استفاده‌های بسیار زیادی دارد و مخصوصا با همه‌گیری ویروس کرونا، این نیاز بیشتر احساس می‌شوند.

ایسر یکی از کمپانی‌های بزرگی است که لپ تاپ‌های متنوعی را روانه بازار کرده است و همه ساله هم این تنوع را بالاتر می‌برد. بسیاری از این لپ تاپ‌ها در خانه هم مورد استفاده هستند و محدودیت خاصی در زمینه موقعیت استفاده ندارند. لپ تاپ‌های خانگی می‌توانند برای کار در منزل، گیمینگ و بررسی کارهای روزمره مورد استفاده قرار گیرند. امروزه اکثر فعالیت‌های انسان به‌صورت دور کاری انجام می‌شود و به‌همین دلیل یک لپ تاپ اصلی‌ترین ابزار کاری است که این افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاربرد بالای لپ تاپ‌های ایسر

با خرید لپ تاپ ایسر می‌توانید به اکثر کارهای روزمره خود رسیده و حتی برای سرگرمی هم از آن‌ها استفاده کنید. اگر یک خانم خانه‌دار هستید، می‌توانید از یک لپ تاپ ایسر ۲ در ۱ هم استفاده کرده و از حالت تبلت آن برای یادداشت برداری و استفاده آسان‌تر از صفحه نمایش آن هم بهره ببرید. این قبیل لپ تاپ‌ها برای طراحی گرافیکی، انجام آسان کارهای اداری و موارد مشابه کاربری هستند و طرفداران بیشتری هم در طول سال‌های اخیر پیدا کرده‌اند. تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند همیشه محبوبیت خاص خودشان را دارند، اما لپ تاپ‌های ۲ در ۱ به‌دلیل همه کاره بودن و قدرت بیشتری که دارند، احتمالا بهترین انتخاب شما خواهند بود.

اگر قصد خرید لپ تاپ خانگی را دارید، لپ تاپ دل و گزینه‌های دیگری هم در بازار وجود دارند که در کنار لپ تاپ ایسر می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. در ادامه یک سری فاکتورهای مهم به شما معرفی خواهیم کرد که بهتر است هنگام انتخاب یک لپ تاپ به آن توجه کنید. شما می‌توانید از لپ تاپ‌های خانگی برای تحقیق در مورد یک مقاله تحقیقاتی استفاده کرده و ویدیوهای مورد علاقه خود را تماشا کنید. لپ تاپ خانگی برای درس و مطالعه در شرایطی که همه آموزش‌ها مجازی شده‌اند بسیار کاربردی است و تمام مشکلات شما را با گوشی از بین می‌برد.

لپ تاپ خانگی ایسردر هنگام انتخاب حتما باید به اندازه، ویژگی‌ها و قیمت لپ تاپ توجه کرده و گزینه‌ای را انتخاب کنید که با مقرون به صرفه‌ترین قیمت می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. یک کاربر خانگی می‌تواند یک گیمر یا یک کاربر ساده باشد و به‌همین دلیل همه لپ تاپ‌های موجود در بازار به‌نوعی دسته‌ای از لپ تاپ خانگی محسوب می‌شوند. بنابراین، احتمالا با دسته بزرگی از لپ تاپ‌ها روبرو هستیم که هر کدام ویژگی‌های خاصی را در رده قیمت خاصی در اختیار شما قرار می‌دهند و تنوع داشتن انتخاب سبب می‌شود که شما دست بازتری برای انتخاب دقیق‌تر داشته باشید.

پلتفرم عالی برای لپ تاپ خانگی

هنگام خرید لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که چه پلتفرمی برای شما مناسب است. احتمالا می‌توانید از بین سیستم‌عامل ویندوز، مک او اس و حتی Chrome OS استفاده کنید. هر کدام از این لپ تاپ‌ها ویزگی‌های خاص خودشان را دارند. لپ تاپ‌های ویندوی می‌توانند خیل عظیمی از برنامه‌ها را در خود اجرا کنند و رابط کاربری آن‌ هم ساده‌تر و آشناتر از هر سیستم عاملی است. لپ تاپ‌های اپل که با سیستم‌عامل مک او اس در اختیار شما قرار می‌گیرند، گران قیمت هستند و بنابراین چندان نمی‌توانیم آن را به‌عنوان لپ تاپ خانگی حساب کنیم. این لپ تاپ‌ها بیشتر برای انجام کارهای پیشرفته سازمانی و موارد مشابه کاربرد دارند.

لپ تاپ‌های کروم هم برای آن دسته از کاربران مناسبی است که به مرور در صفحه‌های وب در تب‌های زیاد علاقه‌مند هستند و به‌همین دلیل صرفا در همین زمینه‌ها قدرت بیشتری نسبت سایر سیستم‌ عامل‌ها خواهند داشت. کاملا مشخص است که شما برای خرید لپ تاپ خانگی احتمالا به سراغ گزینه ویندوز خواهید رفت. اکثر لپ تاپ‌های امروزی از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند و احتمالا در اجرای ویندوز ۱۱ هم مشکلی نخواهند داشت. این سیستم‌عامل انعطاف پذیری بالایی دارد. قیمت لپ تاپ‌های ویندوز حتی تا زیر ۱۵۰ دلار هم می‌رسد و مانند مک او اس قیمت بالایی ندارند.

خرید لپ تاپ ۲ در ۱

بسیاری از لپ تاپ‌هایی که برای مصارف خانگی روانه بازار شده‌اند، در دسته لپ تاپ‌های ۲ در ۱ قرار می‌گیرند. این دستگاه‌های هیبریدی می‌توانند بین حالت تاشوی سنتی، حالت تبلت و موقعیت‌های دیگر مانند حالت چادری یا ایستاده جابه‌جا شوند. این لپ تاپ‌ها به‌طور کلی در دو سبک ارائه می‌شوند. برخی از آن‌ها قابل جداسازی با صفحه نمایش هستند که صفحه نمایش آن‌ها به‌طور کامل از صفحه کلید جدا می‌شوند و لپ تاپ‌های سبک دوم هم لولاهایی دارند که برای تغییر حالت ۳۶۰ درجه ساخته شده‌اند. هنگام خرید لپ تاپ ایسر خانگی حتما می‌توانید به چنین موردی توجه داشته باشید.

لپتاپ ایسراکثر این سیستم‌ها در انجام یک هدف بسیار بهتر از اهداف دیگر عمل می‌کنند. به‌طوری که قسمت‌های خمیده که در ابتدا کارایی لپ تاپ را دارند، تجربه برتری نسبت به حالت تبلت خودشان دارند. با این حال، اگر نیازی به استفاده از نوت بوک خود به‌عنوان یک تبلت و صفحه تخت ندارید، احتمالا لپ تاپ‌های تاشوی سنتی هزینه کمتری روی دست شما خواهند گذاشت و پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ آن‌ها بروید.

اندازه مناسب هنگام خرید لپ تاپ خانگی

هنگام خرید لپ تاپ، قبل از اینکه به مشخصات و قیمت آن‌ها نگاه بیندازید، باید اطمینان پیدا کنید که اندازه آن‌ها چقدر است و تا چه حدی می‌توانند قابلیت حمل و نقل را برای شما فراهم کنند. لپ تاپ‌های خانگی معمولا این محدودیت را ندارند و به‌دلیل اینکه اکثر اوقات مانند یک کامپیوتر شخصی در خانه از آن‌ها استفاده می‌کنید، قدرت انتخاب شما بالاتر خواهند بود. به‌همین دلیل، ما در این بخش همه نوع لپ تاپ با اندازه‌های متنوع را توضیح می‌دهیم. هنگام خرید لپ تاپ ایسر در نظر داشته باشید که ابعاد صفحه نمایش آن‌ها می‌تواند از ۱۱ تا ۱۸ اینچ متغیر باشد. لپ تاپ‌های ۱۱ الی ۱۲ اینچ، نازک‌ترین و سبک‌ترین سیستم‌هایی هستند که معمولا وزن پایینی هم خواهند داشت.

لپ تاپ‌های ۱۳ تا ۱۴ اینچی تعادل خوبی برای قابلیت حمل دارند. لپ تاپ‌های ۱۵ تا ۱۶ اینچی محبوب‌‌ترین سایز بین کاربران هستند، معمولا صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته و برای تماشای محتوا و انجام کارهای متنوع می‌توانند ایده‌آل باشند. لپ تاپ‌هایی با صفحه نمایش ۱۶ اینچی کمیاب هستند، اما محصولاتی مانند مک بوک پرو هم معمولا در این اندازه روانه بازار می‌شود. لپ تاپ‌های ۱۷ الی ۱۸ اینچ هم دقیقا برای کاربری خانگی مناسب است و قدرت پردازشی بالایی برای انجام بازی‌های سطح بالا یا بهره‌وری انرژی در سطح ایستگاه‌های کاری خواهند داشت.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به مقداد آی تی، از تنوع عالی لپ تاپ ایسر و لپ تاپ دل در کنار دیگر برندها برخوردار شده و گزینه مناسب خود را برای خرید انتخاب کنید. فراموش نکنید که این تنوع برای کاربران خانگی بسیار بیشتر است و تقریبا هر لپ تاپ با هر مشخصاتی می‌توانند برای کار یا سرگرمی در خانه بسیار ایده‌آل باشند.

.

.

• سلب مسئولیت: این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است.