ایسر فناوری نمایش سه بعدی را در محصولات بیشتری استفاده خواهد کرد

کمپانی ایسر در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی امسال اعلام کرد قصد دارد در محصولات بیشتری از فناوری نمایش سه بعدی خود استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگرهای سه بعدی یکی از فناوری‌های تازه وارد به بازار است. اکنون ایسر در آستانه نمایشگاه اعلام کرد قصد دارد از این فناوری در […]

کمپانی ایسر در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی امسال اعلام کرد قصد دارد در محصولات بیشتری از فناوری نمایش سه بعدی خود استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگرهای سه بعدی یکی از فناوری‌های تازه وارد به بازار است. اکنون ایسر در آستانه نمایشگاه اعلام کرد قصد دارد از این فناوری در مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی مدل Predator و لپ تاپ ۱۵ اینچی Aspire استفاده کند.

در فناوری سه بعدی  SpatialLabs مربوط به کمپانی ایسر یک لایه عدسی شکل وجود دارد که در تماس با صفحه نمایش می‌تواند تصویر را به دو عکس استریوسکوپی تقسیم کند. بنابراین کاربران می‌توانند بدون استفاده از عینک‌های مخصوص عمق تصاویر را مشاهده کنند. به گفته ایسر قرار است این ویژگی به مانیتور Predator SpatialLabs View 27 اضافه شود. مانیتور Predator SpatialLabs View 27 یک مانیتور گیمینگ 4K است که در آن نرم‌افزار TrueGame برای ارائه جلوه سه بعدی و قابلیت Immerse Audio برای ردیابی چشم و سر استفاده شده است.

همچنین قرار است این فناوری در لپ تاپ‌های سری Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition نیز به کار رود. یکی از این دستگاه‌ها لپ تاپ مدل A3D15-71GM است که احتمالاً از اسفند ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد. این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی از نوع 4K دارای نمایشگر با قابلیت پشتیبانی از ۱۰۰ درصد گاموت رنگی Adobe RGB است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال