نمایشگر خمیده و گیمینگ Predator X34 شرکت ایسر، سرانجام آماده‌ی عرضه شد

مانیتور گیمینگ بسیار خمیده Predator X34 شرکت ایسر که در حال ورود به بازارهای کشور ایالات متحده است دارای یک نمایشگر 34 اینچی با دقت QHD بوده و از یک پردازنده گرافیکی شرکت NVIDIA به منظور اجرای هر چه بهتر تصاویر در درون خود کمک می‌گیرد. این مانیتور جدید دارای فناوری G-SYNC شرکت انویدیا بوده و قادر است […]

مانیتور گیمینگ بسیار خمیده Predator X34 شرکت ایسر که در حال ورود به بازارهای کشور ایالات متحده است دارای یک نمایشگر 34 اینچی با دقت QHD بوده و از یک پردازنده گرافیکی شرکت NVIDIA به منظور اجرای هر چه بهتر تصاویر در درون خود کمک می‌گیرد. این مانیتور جدید دارای فناوری G-SYNC شرکت انویدیا بوده و قادر است در هر ثانیه، 60 بار تصاویر را باز سازی کند. البته با این حال در صورت پشتیبانی کارت گرافیک و سیستم شما امکان افزایش این میزان تا 100 هرتز نیز وجود خواهد داشت.

علاوه بر آن، زمان پاسخگویی 4 میلی‌ ثانیه‌ای به همراه بلندگوهای 14 واتی استریو واقع در کناره پایینی جلوی نمایشگر این مانیتور از دیگر ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. البته این بلندگوها از فناوری DTS Sound به منظور پخش صدا نیز استفاده می‌کنند.

Acer-Predator-X34-Back-View-842x720

علاوه بر خمیده بودن نمایشگر این محصول، نسبت تصویر آن نیز برابر 21 به 9 است. در سمت دیگر ماجرا، مانیتور Predator X34 ایسر دارای پایه قابل تنظیم (از نظر بلندی و خم بودن دستگاه) نیز هست. در حقیقت این نمایشگر این دستگاه می‌تواند تا 5 اینچ ارتفاع پیدا کرده و از منفی 5 تا مثبت 35 درجه جابه‌جا شود. علاوه بر آن این مانیتور از استاندارد VESA به منظور قرار دادن دستگاه بر روی دیوار نیز پشتیبانی می‌کند.

Acer-Predator-X34-Straight-On-Left-Game-834x720

دقت صفحه نمایش این دستگاه برابر 3440 × 1440 پیکسل بوده و میزان حداکثر روشنایی آن به 300 cd/m2 (شمع بر متر مربع یا همان نیت) می‌رسد. در کنار آن این مانیتور دارای چهار درگاه USB 3.0 به همراه پورت‌های HDMI و DisplayPort 1.2 نیز هست.

البته کاربران و گیمرها قبل از خریداری این مانیتور و پرداخت هزینه 1,299.99 دلاری آن بهتر است در مورد پشتیبانی کارت گرافیک خود از قابلیت G-SYNC انویدیا اطمینان حاصل کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال