۹۰هزار کانال در یک شبکه اجتماعی رایج در کشور فعال است

علی جنتی، وزیر ارشاد از فعال بودن حدود ۹۰ هزار کانال در یک شبکه اجتماعی رایج در کشور خبر داد و اعلام کرد: از این بین حدود ۵۰ هزار کانال آن شکلی از رسانه دارد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید محتوای دیجیتال را یکی از اولویت‌های جدی در حوزه فرهنگسازی، فناوری و کارآفرینی دانست […]

علی جنتی، وزیر ارشاد از فعال بودن حدود ۹۰ هزار کانال در یک شبکه اجتماعی رایج در کشور خبر داد و اعلام کرد: از این بین حدود ۵۰ هزار کانال آن شکلی از رسانه دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید محتوای دیجیتال را یکی از اولویت‌های جدی در حوزه فرهنگسازی، فناوری و کارآفرینی دانست و گفت: از موارد ضروری برای رسیدن به توفیقات بیشتر در این زمینه، تدوین «نقشه راه تولید محتوای فرهنگی دیجیتال کشور» برای افق چشم انداز است.

جنتی با بیان اینکه آمار مخاطبان در شبکه مجازی و تولید محتوای دیجیتال افزایش یافته، اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده روزانه یک میلیون مطلب غیرتکراری در این کانال بارگذاری می‌شود و مخاطبین این کانال‌ها به چند ده میلیون می رسند. این در حالی است که تعداد تیراژ و شمارگان تمامی روزنامه‌های سنتی ما حدود یک میلیون نسخه تخمین زده می‌شود و این موضوع نشانگر اهمیت و ضرورت موضوع تولید محتوای دیجیتال در جامعه است .

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال