حضور آدیداس در متاورس با خرید قطعه زمینی مجازی در سندباکس

آدیداس با انتشار توئیتی علاوه بر حضور خود در حوزه متاورس از همکاری با کوین بیس و سندباکس خبر داده است. به گفته این شرکت قطعه زمین مجازی نیز در سندباکس برای این شرکت تولید کننده کالای ورزشی خریداری شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدیداس در توییت خود از همکاری […]

آدیداس با انتشار توئیتی علاوه بر حضور خود در حوزه متاورس از همکاری با کوین بیس و سندباکس خبر داده است. به گفته این شرکت قطعه زمین مجازی نیز در سندباکس برای این شرکت تولید کننده کالای ورزشی خریداری شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدیداس در توییت خود از همکاری با کوین بیس خبر داده است. این خبر نشان دهنده ورود این تولیدکننده پوشاک ورزشی به دنیای رمز ارز نیز هست. پس از این شرکت کوین بیس نیز در توییت دیگری این همکاری و ورود آدیداس را تبریک گفته است. پس از اعلام حضور این شرکت آلمانی در متاورس و همکاری با سندباکس اپ adiVerse را نیز توسعه داده است.

با توجه به حفظ حقوق افراد در دنیای واقعی در دنیای متاورس نیز همانگونه خواهد بود. ادغام پرداخت رمزنگاری شده و اکوسیستم آدیداس دور از ذهن نخواهد بود. هنوز جزئیات همکاری آدیداس با شرکت های مطرح حوزه رمز ارز منتشر نشده است.

با گسترش روزافزون دنیای رمز ارزها شرکت های بزرگ نیز در تلاشند از پتانسیل ارز دیجیتال به نفع خود استفاده کنند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شرکت آدیداس در دنیای متاورس سندباکس زمینی را به صورت مجازی خریداری کرده است. حوزه متاورس همچنان به پیشتازی در دنیای دیجیتال ادامه داده و روزانه میزبان شرکت های بزرگی از سراسر دنیا است. آدیداس برای خرید قطعه زمین مجازی در حدود ۲.۴ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. این در حالی است که نایکی با همکاری روبلوکس برای این خرید اقدام کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال