هواوی پس از واکنش به گوشی میت ۶۰ اکنون به دنبال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی است

پس از جنجال اخیر مربوط به معرفی گوشی هواوی میت ۶۰ اکنون این شرکت قصد دارد در تاریخ سوم مهرماه یک کنفرانس مطبوعاتی جدید برگزار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد درباره محصولات جدید خود در تاریخ ۲۵ سپتامبر یک کنفرانس مطبوعاتی تدارک دیده و در آن جزئیات مربوط […]

پس از جنجال اخیر مربوط به معرفی گوشی هواوی میت ۶۰ اکنون این شرکت قصد دارد در تاریخ سوم مهرماه یک کنفرانس مطبوعاتی جدید برگزار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد درباره محصولات جدید خود در تاریخ ۲۵ سپتامبر یک کنفرانس مطبوعاتی تدارک دیده و در آن جزئیات مربوط به گوشی‌های سری میت ۶۰ را تشریح کند. این شرکت ۴ گوشی جدید را طی دو هفته معرفی کرده و در این مورد ابهاماتی وجود دارد. هنوز مشخص نیست در این مراسم قرار است چه محصولاتی مورد بررسی قرار بگیرد. رویترز طی گزارشی اعلام کرد احتمالاً در این مراسم جزئیات پردازنده‌ها به عنوان مهم‌ترین اتفاق هفته‌های اخیر ارائه خواهد شد. گوشی‌های جدید سری میت ۶۰ از جمله گوشی‌های جدیدی هستند که به پردازنده ۷ نانومتری چینی مجهزند. برخی از کارشناسان عقیده دارند تولید این پردازنده‌ها پیشرفت هواوی در سایه تحریم‌ها را نشان می‌دهد.

سری میت ۶۰ به عنوان یکی از هیجان انگیزترین دستگاه‌ها در سکوت خبری و تنها از طریق بیانیه مطبوعاتی رونمایی شد. در این بین برخی از نمایندگان مجلس ایالات متحده دستیابی هواوی به پردازنده‌ها 5G را به نوعی نقض تحریم‌ها تلقی کرده و عنوان کردند این شرکت باید بیش از پیش تحت فشار تحریم‌های جدید قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال