تصاویر جدیدی از پشت آیفون 7 منتشر شد

باتوجه به نزدیک شدن به رویداد شرکت اپل در اواخر شهریورماه یا اوایل مهر، می‌توان انتظار داشت که هر روز اطلاعات بیشتری در مورد یکی از مورد انتظارترین محصولات سال منتشر شوند. این‌بار یکی از فاش‌کنندگان چینی تصویری را از آیفون 7 منتشر کرده که نشان دهنده‌ی قاب پشتی گوشی بوده و تغییرات آن را […]

باتوجه به نزدیک شدن به رویداد شرکت اپل در اواخر شهریورماه یا اوایل مهر، می‌توان انتظار داشت که هر روز اطلاعات بیشتری در مورد یکی از مورد انتظارترین محصولات سال منتشر شوند. این‌بار یکی از فاش‌کنندگان چینی تصویری را از آیفون 7 منتشر کرده که نشان دهنده‌ی قاب پشتی گوشی بوده و تغییرات آن را نمایان کرده است.

از مهم‌ترین تغییرات به‌وجود آمده در آیفون 7 نسبت به آیفون 6 با توجه به این تصویر، جابه‌جایی خط آنتن معروف آیفون‌های اپل بوده که به نظر می‌رسد این خط به کناره‌ها رفته باشد؛ علاوه‌براین، لنزهای به کار رفته در دوربین آیفون 7 نیز بزرگ‌تر شده‌اند و برآمدگی بیرون زده از دوربین اصلی این گوشی به وضوح قابل رویت است.

البته گفته می‌شود باتوجه به ضدآب بودن آیفون 7، اپل خط آنتن این گوشی را به کناره‌ها برده؛ اما باتوجه به این تصویر، نمی‌توان به طور قطع در این مورد نظری داد. به‌هر‌حال اپل در این گوشی باید قابلیتی را به کار گیرد تا 80 میلیون کاربر آیفون 6 اس را ترغیب به خرید آیفون 7 کند و شاید ضدآب بودن این محصول بتواند چنین هدفی را برای اپل به سرانجام برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال