گوشی vivo xplay مجهز به دوربین دوگانه و چیپست اسنپ‌دراگون 821 خواهد بود

تصاویر جدیدی از گوشی‌ مورد انتظار شرکت vivo منتشر شده که ممکن است مربوط به پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی Xplay 6 باشد. دو تصویر منتشر شده گوشی را از نمای رو‌به‌رو و عقب نشان می‌دهند؛ در نمای روبه‌رو به وضوح می‌توان شاهد نمایشگر خمیده‌ی این گوشی و سنسور اثر انگشت در درون دکمه‌ی Home […]

تصاویر جدیدی از گوشی‌ مورد انتظار شرکت vivo منتشر شده که ممکن است مربوط به پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی Xplay 6 باشد. دو تصویر منتشر شده گوشی را از نمای رو‌به‌رو و عقب نشان می‌دهند؛ در نمای روبه‌رو به وضوح می‌توان شاهد نمایشگر خمیده‌ی این گوشی و سنسور اثر انگشت در درون دکمه‌ی Home بود و در نمای دیگر، دوربین دوگانه‌ی این محصول دیده می‌شود.

فعلا اطلاعات کاملی در مورد گوشی بعدی شرکت vivo در دسترس نیست و تمامی مطالب گفته شده همگی در حد حدس و گمان هستند. انتظار می‌رود این گوشی قبل از پایان سال 2016 معرفی شود. از جمله مشخصه‌های فنی این گوشی براساس شایعات می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 821 و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. وظیفه‌ی پردازش محتویات گرافیکی این محصول را تراشه‌ی Adreno 530 بر عهده خواهد داشت و 128 گیگابایت فضای داخلی نیز در درون این گوشی تعبیه خواهد شد. این موبایل فاقد درگاه کارت حافظه‌ خواهد بود.

گوشی vivo xplay مجهز به دوربین دوگانه و چیپست اسنپ‌دراگون 821 خواهد بود

سنسوری که در دوربین اصلی این گوشی به کار گرفته خواهد شد احتمالا سنسوری 13 مگاپیکسلی خواهد بود هرچند هنوز مشخص نیست که آیا هر دو دوربین اصلی این گوشی از همین سنسور استفاده می‌کنند یا خیر. نمایشگر  5.3 اینچی  Super AMOLED این گوشی رزولوشن QHD را به کاربر تحویل می‌دهد و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه اندروید مارشمالو از دیگر مشخصه‌های محصول مورد اشاره به حساب می‌آیند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال