تصاویر لو رفته از شیائومی Mi Note 2، صفحه‌نمایش خمیده این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد

شاید این روزها شرکت بزرگ شیائومی کمی از روزهای اوج در بازار کشور چین که با عرضه کردن گوشی‌هوشمند Mi Note به دست آورده بود، دور شده باشد. اما این موضوع نمی‌تواند سازندگان را از تولید محصولات جدید و قدرتمند باز دارد. سال گذشته این شرکت با عرضه گوشی Mi Note در نیمه‌ی اول سال […]

شاید این روزها شرکت بزرگ شیائومی کمی از روزهای اوج در بازار کشور چین که با عرضه کردن گوشی‌هوشمند Mi Note به دست آورده بود، دور شده باشد. اما این موضوع نمی‌تواند سازندگان را از تولید محصولات جدید و قدرتمند باز دارد. سال گذشته این شرکت با عرضه گوشی Mi Note در نیمه‌ی اول سال که به چیپ Snapdragon 810 نیز مجهز شده بود، موفقیت بسیار خوبی به دست آورده بود و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد با عرضه کردن نسخه دوم از این گوشی، نبض بازار موبایل کشور چین را بار دیگر به دست گیرد.

شایعاتی که در مورد گوشی‌هوشمند Mi Note 2 منتشر می‌شود بسیار متفرق بوده و نمی‌توان به موضوع واحدی در مورد آن اشاره کرد. اما شاید محور اصلی این اطلاعات، از کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای این گوشی‌هوشمند خبر دهد. اینطور که مشخص شده، سازندگان قصد دارند گوشی جدید Mi Note 2 را با دوربینی دوگانه وارد بازار کنند و پرچم‌دار جدید خود را با بهترین ویژگی‌ها، به میدان فرستند. اما این تنها خبر منتشر شده در مورد این گوشی نبوده و به تازگی تصاویر جدیدی از صفحه‌نمایش این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد Mi Note 2 همانند محصولات جدید سامسونگ، صفحه‌نمایش خمیده خواهد داشت.

Alleged-Xiaomi-Mi-Note-2-photo Alleged-Xiaomi-Mi-Note-2-photo (1)

اگر به تصاویر منتشر شده از این گوشی جدید دقت کنید، محیطی تاریک را مشاهده خواهید کرد که احتمالا دلیل آن، عدم تمایل منتشرکننده عکس در مورد طراحی دستگاه بوده است. اما این تصاویر جدید، نمایشگری خمیده از سوی سامسونگ یا ویوو را در کنار شکل ظاهری MIUI رابط کاربری نشان می‌دهند. به همین جهت شاید نتوانیم به صورت قطعی اشاره کنیم که این تصاویر منتشر شده، واقعی هستند!

تصویری که به عنوان عکس اصلی این خبر مشاهده می‌کنید نیز تصویر رسمی مربوط به گوشی Mi Note 2 نبوده و حتی اگر این عکس شرکت‌های دیگر طراحی شده باشد، احتمالا تفاوت چندان زیادی با آنچه که در آینده مشاهده خواهیم کرد، نداشته باشد.

علاوه بر این، اینطور که اعلام شده، این گوشی‌هوشمند از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که به چیپست Snapdragon 821 و 6 گیگابایت حافظه‌ی رم با حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی، مجهز می‌شود. به هر شکل این تصاویر جدید می‌توانند کمی فکر ما را در مورد آنچه که قرار است شیائومی در آینده تولید کند، مشغول سازد.

انتظار می‌رود که این گوشی تا ماه آینده و یا پایان سال معرفی گردد، هر چند بعید است که به زودی شاهد ورود Mi Note 2 به بازار باشیم و احتمالا سال آینده، زمان عرضه رسمی آن باشد، اما هیچ چیزی مشخص نیست و شاید شیائومی مجبور باشد برای رقابت با دیگر سازندگان، زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده، دستگاه خود را وارد بازار کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال