سرویس جدید آمازون امکان شبیه سازی های بدون محدودیت محاسباتی را ارائه می کند

سرویس جدید آمازون به نام AWS Simspace Weaver به کاربر اجازه می دهد تا در فضای ابری شبیه سازی های حداکثری انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون سرویس جدید خود را با هدف اجرای شبیه سازی های بدون محدودیت محاسباتی ارائه کرده است. این سرویس می تواند در مواردی مانند […]

سرویس جدید آمازون به نام AWS Simspace Weaver به کاربر اجازه می دهد تا در فضای ابری شبیه سازی های حداکثری انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون سرویس جدید خود را با هدف اجرای شبیه سازی های بدون محدودیت محاسباتی ارائه کرده است. این سرویس می تواند در مواردی مانند ایجاد یک مدل سازی برای محاسبه میزان رفت و آمد در اطراف یک ورزشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

نحوه کارکرد سرویس AWS طی ویدیویی نشان داده شده است. در این ویدیو یک میلیون نفر در حال پرسه در اطراف لاس وگاس هستند. در این سرویس انبوهی از افراد شبیه سازی شده با لایه بندی داده های مکانی قادر است حرکت افراد را در حال رها شدن در سطح شهر شبیه سازی کند.

بیل واس، معاون بخش این فناوری در بیانیه مطبوعاتی خود گفته است:پیش ازاین برای افزایش مقیاس شبیه سازی سه بعدی به تعادل بین دقت شبیه سازی و ظرفیت سخت افزار نیاز بود. اما قابلیت AWS با مدیریت زیرساخت های شبیه سازی نحوه اجرای آن را در مقیاس بزرگ توسط مشتریان ساده می کند. بدین ترتیب کاربران در ایجاد محتوای جدید و همچنین امکان دسترسی به توسعه شبیه سازی آزاد هستند.

به گفته آمازون سرویس جدید ارائه شده در واقع خود یک شبیه ساز نیست اما می تواند مبنایی را ایجاد کند که بتوان در بین چند نمونه یک شبیه ساز ساخت و آن را با چند نمونه دیگر مشابه ترکیب کرد.

در حال حاضر این قابلیت در اکثر مناطق در دسترس کاربران قرار دارد و برای اعطای مجوز آن نیز هزینه ای دریافت نمی‌شود. قیمت گذاری در این سرویس نیز با توجه به توسعه دهنده های استفاده شده در شبیه سازی آنجام می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال