AMD کارت گرافیک میان‌رده R9 370X را برای مقابله با GXT 950 و GTX 960 عرضه می‌کند

ساعاتی پیش خبر معرفی رسمی کارت گرافیک قدرتمند R9 Nano را منتشر نمودیم. بسیاری از وب‌سایت‌ها و مجلات مشغول انتشار اطلاعات در مورد این کارت و بررسی آن هستند و از دیگر محصول میان‌رده AMD که البته بدون سر و صدا نیز معرفی شده، غافل شده‌اند. همواره AMD محصولات بسیار خوبی را در سال‌های اخیر […]

ساعاتی پیش خبر معرفی رسمی کارت گرافیک قدرتمند R9 Nano را منتشر نمودیم. بسیاری از وب‌سایت‌ها و مجلات مشغول انتشار اطلاعات در مورد این کارت و بررسی آن هستند و از دیگر محصول میان‌رده AMD که البته بدون سر و صدا نیز معرفی شده، غافل شده‌اند.

همواره AMD محصولات بسیار خوبی را در سال‌های اخیر برای بازار محصولات میان‌رده عرضه کرده و امسال نیز محصولات سری R9 300 این شرکت، می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد پرداخت پول زیادی را ندارند. کارت گرافیک R9 370X نیز از جمله همین کارت‌ها بوده و با معماری Trinidad XT، از فناوری ساخت 28 نانومتری بهره می‌برد. تعداد واحدهای پردازشگر اصلی (Stream Processors) در این کارت، 1280، تعداد واحدهای پردازشگر TMU برابر با 80 و تعداد واحدهای پردازشگر ROP نیز 32 می‌باشند. همچنین این کارت با داشتن رابط 256-بیتی، قرار است در دو مدل 2 و 4 گیگابایتی از نوع GDDR5 عرضه گردد.

AMD Also Quietly Launches the Radeon R9 370X, Sapphire Gives it Vapor-X Treatment 3

کمپانی Sapphire که تنها محصولات شرکت AMD را تولید می‌کند، اولین شرکتی است که این کارت را با سیستم خنک‌کنندگی Vapor-X و در دو مدل 2 و 4 گیگابایتی معرفی کرده است. معمولا کلاک هسته‌ی کارت‌های گرافیکی شرکت Sapphire بالاست، و این موضوع نیز در مورد Sapphire R9 370X Vapor-X صدق می‌کند. کلاک هسته در این کارت 1200 مگاهرتز بوده و با داشتن حافظه‌ی موثر 5.60 گیگاهرتز، پهانی باندی برابر با 178GB/s دارد.

محصول جدید شرکت سافایر برق خود را از دو طریق دو کانکتور 6-پین تامین نموده و خروجی‌های تصویر در این کارت نیز شامل دو پورت DVI، یک پورت HDMI و یک پورت DisplayPort می‌شوند.

هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق این کارت مشخص نشده اما شکی نیست که محصول جدید AMD می‌تواند احتمالا با قیمتی کمتر از 200 دلار، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انجام بازی‌های رایانه‌ای با رزولوشن‌های 1080p باشد.

AMD Also Quietly Launches the Radeon R9 370X, Sapphire Gives it Vapor-X Treatment 2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال