رونمایی AMD از دو پردازنده‌ی جدید A10-7890K و Athlon X4 880K

روز گذشته شرکت AMD از جدیدترین و البته قدرتمندترین پردازنده‌های خود برای سال 2016 رونمایی نمود، پردازنده‌های جدیدو قدرتمندی که می‌توانند علاوه بر اجرای بازی‌ها روز، با مصرف برق پایین خود، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرند. یکی از این پردازنده‌های جدید که در واقع یک APU می‌باشد، A10-7890K می‌باشد که طبق گفته‌ی سازندگان، قدرتمندترین […]

روز گذشته شرکت AMD از جدیدترین و البته قدرتمندترین پردازنده‌های خود برای سال 2016 رونمایی نمود، پردازنده‌های جدیدو قدرتمندی که می‌توانند علاوه بر اجرای بازی‌ها روز، با مصرف برق پایین خود، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرند.

یکی از این پردازنده‌های جدید که در واقع یک APU می‌باشد، A10-7890K می‌باشد که طبق گفته‌ی سازندگان، قدرتمندترین پردازنده‌ی شرکت AMD می‌باشد که تا کنون تولید شده و قدرت پردازشی آن 1 ترافلاپ می‌باشد. همچنین این پردازنده از سیستم خنک‌کنندگی و انحصاری جدید این شرکت با نام Wraith Cooler نیز بهره می‌برد و می‌تواند انتخابی بسیار خوب برای گیمرها و افرادی باشد که به دنبال خرید یک پردازنده با توان پردازشی بسیار بالا هستند. همچنین قدرت بسیار بالایی که این محصول دارد می‌تواند مناسب اجرای بازی‌های آنلاین و تحت شبکه نیز باشد.

در واقع این پردازنده می‌تواند مناسب بسیاری از مسابقات بازی‌ها آنلاین و معروف همچون League of Legends و DOTA 2 و … نیز باشد چرا که علاوه بر داشتن خنک‌کننده‌ی بدون صدا، از قدرت پردازشی بسیار بالایی نیز برخودار می‌باشد. پردازشگر گرافیکی موجود بر روی این پردازنده نیز قدرتی به اندازه‌ی محصولات سری R7 این شرکت را داشته و از تکنولوژی‌های DX12 و Vulkan در کنار OpenGL و FreeSync نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌نماید.

AMD Mar1 Desktop Processor Update - PRESS DECK - Legally Approved-page-009

پردازنده‌ی جدید Athlon X4 880K، قدرتمندترین پردازنده‌ی چند هسته‌ای از سری Athlon می‌باشد که تا کنون ساخته شده و حداکر فرکانس آن 4.2 گیگاهرتز می‌باشد. همینطور باید اشاره کنیم که این پردازنده با مجهز بودن به سیستم خنک‌کنندگی 125 واتی AMD Thermal Solution با پردازنده‌ی Wraith Cooler، به صورت ضریب باز عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند به سادگی پردازنده‌ی خود را اورکلاک نمایند. این پردازنده قدرتمند نیز می‌تواند علاوه بر قدرت بسیار بالایی که دارد، بازی‌های آنلاین روز و جدید را بدون هیچ محدودیتی و با رزولوشن‌های 1080p و 4K با نرخ فریم بالا اجرا نمایند.

AMD یک پردازنده‌ی جدید با نام A10-7870K تولید و عرضه نموده که این پردازنده نیز علاوه بر داشتن قدرت بسیار بالا، از سیستم خنک‌کنندگی Wraith Cooler نیز بهره می‌برد. در مورد مشخصات فنی نیز تفاوت زیادی میان این پردازنده و پرچم‌دار جدید AMD نیست.

در مورد زمان عرضه و قیمت این پردازنده‌ها، اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند این محصولات قرار است حداکثر تا یک ماه آینده وارد بازار شود. قیمتی که سازندگان برای آنها در نظر گرفته‌اند نیز بسیار مناسب بوده و پرچم‌دار AMD، پردازنده AMD A10-7890K تنها 164.99 دلار قیمت خواهد شد. قیمت پردازنده‌های AMD A10-7870K و Athlon X4 880K نیز به ترتیب 139.99 و 94.99 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال