AMD از کارت‌ گرافیک جدید خود در 29 آبان رونمایی خواهد کرد: آیا نهایتا شاهد معرفی R9 380X خواهیم بود؟

بنا بر اطلاعاتی که از سوی منابع داخلی ژاپن منتشر شده، شرکت AMD قصد دارد در تاریخ 29 آبان (20 نوامبر)، از چند محصول جدید که شامل یک کارت گرافیک جدید نیز می‌شود، رونمایی کند. همچنین AMD قصد دارد به صورت رسمی، نرم‌افزار جدید Radeon Software Crimson که به مدیریت کارت گرافیک مربوط بوده و جایگزین […]

بنا بر اطلاعاتی که از سوی منابع داخلی ژاپن منتشر شده، شرکت AMD قصد دارد در تاریخ 29 آبان (20 نوامبر)، از چند محصول جدید که شامل یک کارت گرافیک جدید نیز می‌شود، رونمایی کند. همچنین AMD قصد دارد به صورت رسمی، نرم‌افزار جدید Radeon Software Crimson که به مدیریت کارت گرافیک مربوط بوده و جایگزین AMD Catalyst Suite خواهد شد را نیز معرفی نماید.

پس از اینکه AMD موفق شده در دوره مالی اخیر، وضیعت بهترین نسبت به قبل پیدا کند، حالا برنامه‌های جدید این شرکت می‌تواند برای همگان بسیار مهم باشد. پس از اینکه کارت‌های گرافیک AMD با معماری FIJI در آخرین مراسم این شرکت معرفی شدند، تنها دو کاندیدا برای معرفی این مراسم باقی می‌ماند که احتمالا یکی از آنها Fury Gemini با معماری FIJIX2 خواهد بود و دیگری، کارت گرافیک R9 380X که پیشتر همه‌ی شما با آن آشنا هستید. البته نباید این کارت را با کارت گرافیک R9 380 که پیشتر بررسی کامل آن تقدیم شما عزیزان گردید، اشتباه کنید.

چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد زمان عرضه‌ی کارت گرافیک R9 380X منتشر شده‌اند که هیچ‌کدام تحقق نیافته‌اند. اما حالا که اخبار زیادی در مورد زمان عرضه‌ی این کارت و برنامه‌های متعدد AMD منتشر شده است، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که این کارت گرافیک در این مراسم جدید معرفی خواهد شد.

از سوی دیگر، کم‌کم روز “جمعه‌ی سیاه” که بسیاری از اجناس با قیمتی نازل عرضه می‌شوند نیز در حال نزدیک‌شدن بوده و معرفی این کارت و عرضه‌ی آن با قیمت پایین‌تر، می‌تواند موقعیت AMD را در بازار آمریکا و سایر کشورها، بهتر کند چرا که این محصول قدرتمند و جدید با داشتن پردازنده‌ای دو‌-هسته‌ای در خود، با قدرت فوق‌العاده بالای خود، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال