شایعه: زمان عرضه کارت گرافیک قدرتمند Radeon Pro Duo مشخص شد

هنوز زمان عرضه دقیق و رسمی کارت گرافیک قدرتمند Radeon Pro Duo مشخص نشده و طبق شایعاتی که وب‌سایت HardwareBattle منتشر نموده، احتمالا تا ماه سپتامبر، شاهد عرضه کارت گرافیک Radeon Pro Duo خواهیم بود. این کارت گرافیک قدرتمند که پیشتر در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای (GDC 2016) توسط AMD معرفی شده بود، عنوان قدرتمندترین کارت گرافیک […]

هنوز زمان عرضه دقیق و رسمی کارت گرافیک قدرتمند Radeon Pro Duo مشخص نشده و طبق شایعاتی که وب‌سایت HardwareBattle منتشر نموده، احتمالا تا ماه سپتامبر، شاهد عرضه کارت گرافیک Radeon Pro Duo خواهیم بود. این کارت گرافیک قدرتمند که پیشتر در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای (GDC 2016) توسط AMD معرفی شده بود، عنوان قدرتمندترین کارت گرافیک دنیا را یدک می‌کشد و حالا باید منتظر عرضه رسمی آن باشیم.

مهندسین AMD برای خنک‌سازی این کارت گرافیک بزرگ که از دو پردازشگر گرافیکی FIJI بهره می‌گیرد، از سیستم خنک‌کنندگی آبی استفاده نموده‌اند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. همچنین این کارت گرافیک با قدرت فوق‌العاده بالایی که دارد، می‌تواند توان 16 ترافلاپ را در اختیار کاربران قرار دهد که نشان می‌دهد با محصولی قدرتمند روبه‌رو هستیم. از طرف دیگر، Radeon Pro Duo با مجهز بودن به 8 گیگابایت حافظه‌ی HBM، به به 8192 واحد پردازشگر جریان نیز مجهز شده است.

untitled-1

بهتر است نگاهی به بنچمارک بالا داشته باشید تا بتوانید قدرت بسیار بالای این کارت گرافیک را مشاهده کنید. البته Radeon Pro Duo قرار نیست با قیمتی پایین وارد شود و کاربران برای داشتن آن باید 1499 دلار پول پرداخت کنند!

کارت گرافیک Fury X با یک هسته‌ی پردازشگر FIJI قدرتی برابر با 8.6 ترافلاپ داشته و نسخه‌ی دو هسته‌ی آن با 16 ترافلاپ که حالا در Radeon Pro Duo دیده می‌شود، مصرف برقی معادل با 250 وات دارد و نیروی مورد نیاز آن نیز از طریق سه کانکتور 8 پین PEG تامین می‌گردد.

از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات کاملی از کارت گرافیک Radeon Pro Duo را مطالعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال