بالاخره نتایج بنچمارک کارت گرافیک قدرتمند Radeon Duo Pro منتشر شدند!

پس از معرفی شدن کارت گرافیک Radeon Pro Duo توسط شرکت AMD، مدیران این شرکت مدعی شدند که این محصول قدرتی بسیار بالاتر از دیگر محصولات بازار داشته و می‌توان آن را به عنوان قدرتمندترین کارت گرافیک جهان در نظر گرفت. حالا اولین بنچمارک‌ها از این کارت گرافیک قدرتمند توسط Experview در فضای مجازی منتشر شده، […]

پس از معرفی شدن کارت گرافیک Radeon Pro Duo توسط شرکت AMD، مدیران این شرکت مدعی شدند که این محصول قدرتی بسیار بالاتر از دیگر محصولات بازار داشته و می‌توان آن را به عنوان قدرتمندترین کارت گرافیک جهان در نظر گرفت.

حالا اولین بنچمارک‌ها از این کارت گرافیک قدرتمند توسط Experview در فضای مجازی منتشر شده، بنچمارکی که قدرت بسیار بالای Radeon Pro Duo را به نمایش می‌گذارد. در رابطه با این نتایج باید اشاره کنیم که کارت گرافیک Radeon Pro Duo قرار است 1499 دلار قیمت داشته باشد و در این تست در مقابل کارت گرافیک 620 دلاری GTX 980 Ti قرار گرفته و به صورت میانگین در تست‌های 1080p تا 32 درصد و در تست‌های 4K تا 59 درصد از این کارت گرافیک بهتر عمل می‌کند!

همچنین اینطور که وب‌سایت Expreview اعلام کرده، کارت گرافیک قدرتمند Radeon Pro Duo در بدترین شرایط 49 فریم بر ثانیه و در بهترین شرایط 61 فریم در ثانیه (شرایط تست مد نظر قرار دارد) در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی در بسیاری از بازی‌ها آنقدر قدرتمند عمل می‌کند که نرخ فریم بازی از میزان آن پشتیبانی نمی‌نماید! همینطور حالا و به لطف وجود Radeon Pro Duo، امکان اجرای بازی‌ها با رزولوشن‌های بسیار بالا و به کمک تنها یک کارت گرافیک میسر شده و این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند تنها از یک کارت گرافیک برای اجرای بازی‌های سنگین استفاده نمایند.

در ادامه می‌توانید این نتایج را مشاهده نمایید:

90b 90a

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال