نسخه بتا اندروید 7.1.2 عرضه شد

در اواسط بهمن‎ماه شرکت گوگل اولین بیلد بتای اندروید 7.1.2، نسل بعدی سیستم‎عامل موبایل خود را ارائه داد. روز گذشته این شرکت دومین بیلد بتای این نسخه را به صورت یک آپدیت OTA در اختیار دستگاه‎هایی که در طرح Android Beta Program شرکت کرده‎اند، قرار داد. اگر جزو کاربرانی با دستگاهی مجهز به اولین بیلد […]

در اواسط بهمن‎ماه شرکت گوگل اولین بیلد بتای اندروید 7.1.2، نسل بعدی سیستم‎عامل موبایل خود را ارائه داد. روز گذشته این شرکت دومین بیلد بتای این نسخه را به صورت یک آپدیت OTA در اختیار دستگاه‎هایی که در طرح Android Beta Program شرکت کرده‎اند، قرار داد. اگر جزو کاربرانی با دستگاهی مجهز به اولین بیلد بتا هستید، بایستی خیلی زود نوتیفیکیشن مربوط به نسخه‎ی جدید را دریافت کنید.

لیست دستگاه‎های پشتیبانی کننده در این ریلیز تغییر نیافته است، بنابراین افرادی که صاحب دستگاه‎های Google Pixel، Pixel XL یا Pixel C، Huawei Nexus 6P, LG Nexus 5X یا Asus Nexus Player هستند می‎توانند اندروید 7.1.2 را محک بزنند. برای تمامی آن‎‌ها شماره بیلد نرم‎افزار جدید NPG47I است.

با آن‎که این چهارمین بار است که اندروید نوقای گوگل با نسخه‎های جدید به‎روزرسانی می‎شود ولی بعید است که بیلد نهایی 7.1.2 پیش از پایان سه‎ماهه‎ی اول سال جاری میلادی در واقع در اختیار عموم قرار گیرد. ما حدس می‎زنیم که در زمان ارائه‎ی آپدیت‎های امنیتی در تاریخ 3 آوریل بیلد نهایی این نسخه از اندروید نیز عرضه شود.

یقینا این تاریخ تنها برای دستگاه‎هایی صدق پیدا می‎کند که مورد پشتیبانی گوگل هم‎چنان قرار دارند. اگر گوشی شما جزو سری نکسوس یا پیکسل نیست، چندین ماه باید صبر کنید تا قادر به دریافت نوتیفیکیشن آپدیت اندروید 7.1.2 بر روی گوشی خود باشید. گرچه این به‎روزرسانی تنها باگ‎ها را رفع و چندین مورد را بهبود خواهد بخشید و خبری از قابلیت‎های جدید نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال