تبلت Pixel C گوگل آپدیت اندروید 7.1.2 را دریافت می‎کند

ظاهرا عرضه‎ی نسخه‎ی نهایی غیر بتای اندروید 7.1.2 به شکل آپدیت OTA شروع شده است. براساس تصویری که در اینترنت منتشر شده، تبلت Pixel C گوگل آخرین بیلد اندروید نوقا را دریافت کرده است. براساس آخرین نسخه‎ی بتای این نسخه از اندروید، ژست‎ حرکتی اثرانگشت گوشی‎های پیکسل به گوشی‎های Nexus 6P و  Nexus 5X آورده […]

ظاهرا عرضه‎ی نسخه‎ی نهایی غیر بتای اندروید 7.1.2 به شکل آپدیت OTA شروع شده است. براساس تصویری که در اینترنت منتشر شده، تبلت Pixel C گوگل آخرین بیلد اندروید نوقا را دریافت کرده است. براساس آخرین نسخه‎ی بتای این نسخه از اندروید، ژست‎ حرکتی اثرانگشت گوشی‎های پیکسل به گوشی‎های Nexus 6P و  Nexus 5X آورده می‎شود تا کابران به دنبال آن بتوانند با سوایپ کردن بر روی حسگر اثرانگشت، سایه‎بان نوتیفیکیشن را کنترل کنند.

علاوه بر این کاربران اجازه به دریافت لیستی از اپلیکیشن‎ها خواهند داشت که باتری گوشی را بیش از حد مصرف می‎کنند. هم‎چنین کاربران می‎توانند در صفحه‎ی هوم دستگاه خود، یا هم صفحه‎ی هوم و هم قفل صفحه‎ی نمایش، کاغذدیواری زنده قرار دهند. لانچر پیکسل قرار است به تبلت Pixel C اضافه شود و یک رابط‎کاربری جدید برای انجام چندین کار با هم به کاربران اجازه می‎دهد 8 اپلیکیشن آخر باز شده را در یک شبکه‎ی 2 در 4 مشاهده کنند.

صفحات Google OTA و Factory Image هیچ اثری از اندروید 7.1.2 نشان نمی‎دهند ولی اگر تصویر این آپدیت سیستمی که به همراه این خبر منتشر شده است صحت داشته باشد، به زودی این دو صفحه نیز به‎روزرسانی می‎شوند. همان‎طور که تصویر زیر نشان می‎دهد این آپدیت 340.1 مگابایت حجم دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال