اندروید N از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد

توسعه دهندگان اندروید قادر به این خواهند بود که قابلیت‎های واقعیت مجازی را در نسخه‎ی مهم بعدی اندروید، که فعلا نام اندروید N به آن اختصاص یافته است، لحاظ کنند. آنطور که توسط سایت Ars Technica مشخص شده است، دومین نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید N مخصوص توسعه دهندگان حاوی ارجاعاتی به اپلیکیشن‎های “VR Listener” و “VR […]

توسعه دهندگان اندروید قادر به این خواهند بود که قابلیت‎های واقعیت مجازی را در نسخه‎ی مهم بعدی اندروید، که فعلا نام اندروید N به آن اختصاص یافته است، لحاظ کنند. آنطور که توسط سایت Ars Technica مشخص شده است، دومین نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید N مخصوص توسعه دهندگان حاوی ارجاعاتی به اپلیکیشن‎های “VR Listener” و “VR Helper”، و همچنین مجوزی به منظور هشدار به کاربران است که به آن‎ها اطلاع داده شود یک اپلیکیشن مشخص “قادر به اجرا شدن، زمانی که در حال استفاده از اپلیکیشن‎ها در حالت واقعیت مجازی هستید، خواهد بود.”
جزئیات مربوط به این حالت واقعیت مجازی هنوز مشخص نیست، ولی گزارشی که در ماه فبریه در مجله‎ی وال استریت منتشر شد نشان از این داشت که گوگل در حال کار بر روی اندروید برای بهتر کار کردن آن با دستگاه‎های واقعیت مجازی قبل از ارائه‎ی هدست سازگار خود با گوشی‎ هوشمند همراه است، که پروژه‎ی ‎واقعیت مجازی مقوای گوگل را دنبال خواهد کرد و ممکن است در کنفرانس سالانه‎ی I/O این شرکت در ماه بعد رونمایی شود. یک احتمال اشاره شده برای اپلیکیشن‎های واقعیت مجازی غیرفعال سازی مکانیسم قفل خودکار گوشی است تا به دنبال استفاده از یک هدست بعد از مدت زمانی خاموش نشود.
گوگل گفته می‎شود در حال کار بر روی یک هدست مستقل است که برای کار نیاز به کامپیوتر شخصی یا یک گوشی هوشمند ندارد.
اندروید N به صورت پیشفرض از حساسیت فشار اعمال شده شبیه به قابلیت لمس سه بعدی آیفون، یک حالت تقسیم کننده‎ی صفحه‎ی نمایش (split-screen mode) برای انجام چندین کار با هم در تبلت، و ایموجی‎هایی که بهتر شده‎اند، پشتیبانی خواهد کرد. گوگل اولین نسخه‎ی پیش نمایش اندروید N را ماه گذشته ارائه داد، و هر فردی که دارای یک دستگاه به روز نکسوس یا تبلت Pixel C است می‎تواند از آپدیت‎های OTA برای دریافت این نسخه از اندروید استفاده کند، گرچه برای مصرف روزمره توصیه نمی‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال