سامسونگ جدیدترین پروژه‌های واقعیت مجازی و افزوده خود را در MWC معرفی می‌کند

سامسونگ تا با همکاری بخش  C-Lab خود در کنگره‌ی جهانی موبایل از محصولات جدید در بخش واقعیت مجازی و افزوده رونمایی کند. در ابتدا سامسونگ قصد معرفی برنامه‌ی جدیدی را تحت عنوان Relumino برای هدست واقعیت مجازی Gear VR دارد که به افراد کم‌بینا برای طی کردن مسیر خود کمک می‌کند. سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل […]

سامسونگ تا با همکاری بخش  C-Lab خود در کنگره‌ی جهانی موبایل از محصولات جدید در بخش واقعیت مجازی و افزوده رونمایی کند. در ابتدا سامسونگ قصد معرفی برنامه‌ی جدیدی را تحت عنوان Relumino برای هدست واقعیت مجازی Gear VR دارد که به افراد کم‌بینا برای طی کردن مسیر خود کمک می‌کند.

سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل از عینک‌هوشمند جدیدی موسوم به Monitorless نیز رونمایی خواهد کرد. این عینک که هم از واقعیت مجازی و هم از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند به کاربر امکان می‌دهد تا این عینک را به گوشی‌هوشمند خود متصل کرده و تمامی موارد به نمایش درآمده بر روی گوشی را بر روی عینک نیز مشاهده کند.

 

سامسونگ یک برنامه‌ی دیگر را برای هدست واقعیت مجازی Gear VR معرفی خواهد کرد که VuildUs نام گرفته است. این برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد تا از طریق سایت‌های اینترنتی، وسایل و تزیینات خانه را از طریق واقعیت مجازی در خانه‌ی خود قرار دهد. سپس در صورتی که کاربر برای خرید آن علاقه‌مند شد، می‌تواند از طریق سیستم پرداخت اینترنتی سامسونگ محصول مورد نظر خود را خریداری کند. این برنامه از دوربینی 360 درجه برای تشخیص فاصله استفاده خواهد کرد.

برنامه‌‌ی آخر سامسونگ، traVRer نام دارد. این برنامه از دوربینی 360 درجه استفاده می‌کند و بیشتر برای کسانی مناسب است که دائم در حال سفر هستند. به وسیله‌ی این برنامه، کاربر می‌تواند قبل از انجام سفر خود، از طریق واقعیت مجازی به محیط مورد علاقه‌ی خود سفر کند.

کنگره‌ی جهانی موبایل کار خود را از هفته‌ی آینده شروع خواهد کرد و قطعا با معرفی این پروژه‌ها، می‌توانیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال