سهم اندروید نوقا در میان دستگاه‌های اندرویدی کمتر از 0.4 درصد است

گوگل جدیدترین توزیع پلت فرم اندروید را منتشر کرد، اندروید نوقا (که بیش از دو ماه پیش، در تاریخ 22 اوت به طور رسمی معرفی شد) شروعی کند و نه چندان راضی کننده داشت. بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط گوگل از تاریخ 1 نوامبر تا 7 نوامبر، اندروید 7.0 نوقا بر روی 0.3 درصد از […]

گوگل جدیدترین توزیع پلت فرم اندروید را منتشر کرد، اندروید نوقا (که بیش از دو ماه پیش، در تاریخ 22 اوت به طور رسمی معرفی شد) شروعی کند و نه چندان راضی کننده داشت.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط گوگل از تاریخ 1 نوامبر تا 7 نوامبر، اندروید 7.0 نوقا بر روی 0.3 درصد از تمامی دستگاه‌های اندرویدی در جهان نصب شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تنها LG V20، دستگاه‌های نکسوس، Pixcel C در حال حاضر این پلتفرم را اجرا می‌کنند. اندروید نوقای 7.1 در نمودار گوگل مشاهده نمی‌شود، زیرا روی کمتر از 0.1 درصد دستگاه‌ها نصب شده است (اساسا، فقط Pixel و Pixel XL از آن استفاده می کنند).

به طور کلی، اندروید نوقا، 7.0 و 7.1، در کمتر از 0.4 درصد دستگاه‌های جهان دیده می‌شوند. از آنجا که این سیستم‌عامل به LG V20، Nexus و سری پیکسل محدود شده است، اینکه نسخه جدید این سیستم عامل هنوز آمادگی تاثیری شگرف را نداشته باشد، زیاد عجیب نیست.

در همین حال، اندروید لالی‌پاپ (5.0 و 5.1) هنوز هم با 34.1 درصد سهم دستگاه‌های اندرویدی پرچم‌دار است، بعد از آن اندروید کیت‌کت 4.4 با 25.2 درصد، و اندروید مارشمالو با 24 درصد، قرار دارند.

با آپدیت‌های عمده نرم‌افزارهای اصلی گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، HTC و سایر دستگاه‌ها، احتمال این وجود دارد که اندروید نوقا بتواند پیشرفت چشمگیری نسبت به قبل داشته باشد.

 

ap_resize

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال