در صورت بروز مشکل در اندروید نوقا، امکان بوت نشدن تلفن کاربر وجود دارد

گوگل همواره از زمان عرضه کردن اندروید کیت‌کت تلاش داشته تا با به کارگیری روش‌های مختلف در تایید کردن اطلاعات دستگاه در زمان بوت شدن، از فعالیت ویروس‌ها یا بدافزارها جلوگیری کند. این موضوع با عرضه شدن اندروید مارشمالو بهبود پیدا کرده و امکان مطلع شدن کاربران از وجود چنین مواردی نیز میسر شد. حالا […]

گوگل همواره از زمان عرضه کردن اندروید کیت‌کت تلاش داشته تا با به کارگیری روش‌های مختلف در تایید کردن اطلاعات دستگاه در زمان بوت شدن، از فعالیت ویروس‌ها یا بدافزارها جلوگیری کند. این موضوع با عرضه شدن اندروید مارشمالو بهبود پیدا کرده و امکان مطلع شدن کاربران از وجود چنین مواردی نیز میسر شد.

حالا گوگل اعلام کرده که اندروید نوقا، این کار را با جدیت بیشتری انجام داده و در صورت وجود مشکل در تایید شدن سیستم نرم‌افزاری، اندروید نوقا یا اجرا نخواهد شد و یا اگر اجرا شود، محدودیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت. این ویژگی در اولین نسخه از دستگاهی که به اندروید نوقا مجهز بوده نیز مشاهده شده است.

برای بسیاری از کاربران این موضوع می‌تواند با اهمیت باشد چرا که سیستم‌عامل دستگاه آنها حداقل پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه، از فعالیت داشتن ویروس‌ها، بدافزارها یا سیستم‌های ناشناس جلوگیری خواهد کرد. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی کار دستکاری کردن سیستم‌عامل و یا نصب فریم‌ورهای دلخواه را سخت کند، هر چند گوگل هنوز مشخص نکرده که این موضوع چگونه می‌تواند بر روی این موضوع تاثیر بگذارد.

گوگل اعلام کرده که اگر اندروید نوقا مشکلی را در سیستم نرم‌افزاری مشاهده کند، از دیگر روش‌ها برای تایید آن استفاده خواهد کرد تا مشکلی برای کاربران به وجود نیاید و آنها بتوانند آنها از دستگاه خود استفاده کنند. همچنین این شرکت اعلام کرده که کاربران نباید متصور شوند که با بروز هر مشکلی، گوشی آنها بوت نخواهد شد. در واقع، وجود مشکل در سیستم نرم‌افزاری اندروید نوقا لزوما به از کار افتادن آن منجر نخواهد شد، بلکه این سیستم جدید تمام تلاش خود را خواهد داشت تا مشکل مورد نظر را به حداقل رسانده تا کاربران بتوانند بودن هیچ مشکلی از دستگاه خود استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال