ساعت‌های هوشمند دیگر برای برقراری تماس دیگر به گوشی‌های هوشمند نیازی نخواهند داشت

گوگل تاکنون برای سیستم‌عامل اندروید ویئر به طور کلی بروز رسانی را منتشر نکرده است و ترجیه داده تا در این سیستم‌عامل از ویژگی‌های جدیدی رونمایی کند. اندریود ویئر در ابتدا در نسخه‌ی سوم ساعت هوشمند سونی از پخش موسیقی به صورت آفلاین و GPS بهره‌مند شد و در ساعت هوشمند Urbane ال‌جی شاهد Wi-Fi در […]

گوگل تاکنون برای سیستم‌عامل اندروید ویئر به طور کلی بروز رسانی را منتشر نکرده است و ترجیه داده تا در این سیستم‌عامل از ویژگی‌های جدیدی رونمایی کند. اندریود ویئر در ابتدا در نسخه‌ی سوم ساعت هوشمند سونی از پخش موسیقی به صورت آفلاین و GPS بهره‌مند شد و در ساعت هوشمند Urbane ال‌جی شاهد Wi-Fi در این سیستم‌عامل بودیم. حال به نظر می‌رسد که امکان برقراری تماس و متصل شدن به اینترنت در نسخه‌ی دوم ساعت‌هوشمند Urbane میسر شده باشد. از این پس کاربران با خرید ساعت‌هوشمند Urbane ال‌جی نسخه‌ی LTE می‌توانند بدون نیاز به گوشی‌هوشمند خود و با داشتن سیم‌کارت به برقراری تماس بپردازند و از اینترنت استفاده کنند.

به گفته‌ی گوگل، از این پس ساعت‌های هوشمندی که از لحاظ سخت‌افزاری بتوانند سیم‌کارت پشتیبانی کنند می‌توانند بدون نیاز به وصل شدن به گوشی‌هوشمند به برقراری تماس بپردازند. علاوه‌بر این امکان برقرای اتصال به اینترنت در این گونه ساعت‌ها فراهم شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از هدست و یا اسپیکر و میکروفون ساعت، به صحبت پرداخته و دیگر نیازی به گوشی‌هوشمند خود نداشته باشند. حال باید ببینیم که با پیشرفته‌تر شدن ساعت‌های‌هوشمند و مستقل شدن آن‌ها از گوشی‌های‌هوشمند دیگر چه ویژگی‌هایی به این ساعت‌ها اضافه خواهد شد. شاید این ویژگی یکی از آخرین قابلیت‌هایی باشد که ساعت‌های‌هوشمند را از گوشی‌ها جدا می‌کند.

نسخه‌ی سیم‌کارت خور دوم ساعت‌هوشمند ال‌جی اولین ساعت‌هوشمندی خواهد بود که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. این ساعت دارای نمایشگری با رزولوشن  480*480 بوده و از چیپست اسنپدراگون 400 استفاده می‌کند. 768 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 570 میلی‌آمپری از مهم‌ترین مشخصات این ساعت می‌توان نام برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال