اولین تصاویر ساعت‌های هوشمند Sport و Style ال‌جی منتشر شد

تنها یک هفته تا رونمایی و انتشار رسمی دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیندنی گوگل، اندروید ویر بیشتر باقی نمانده و حالا تصاویر جدیدی از ساعت‌های‌هوشمندی که قرار است از این سیستم‌عامل پشتیبانی کنند منتشر شده است. گوگل که با ال‌جی در تولید ساعت‌های Sport و Style  برای به کار گیری دستیار صوتی خود همکاری کرده، می‌تواند با […]

تنها یک هفته تا رونمایی و انتشار رسمی دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیندنی گوگل، اندروید ویر بیشتر باقی نمانده و حالا تصاویر جدیدی از ساعت‌های‌هوشمندی که قرار است از این سیستم‌عامل پشتیبانی کنند منتشر شده است.

گوگل که با ال‌جی در تولید ساعت‌های Sport و Style  برای به کار گیری دستیار صوتی خود همکاری کرده، می‌تواند با این دو ساعت به فکر توسعه‌ی هرچه‌ بیشتر اندروید ویر باشد. این دو ساعت‌هوشمند قرار است تا دو هفته‌ی دیگر به صورت رسمی معرفی شوند و احتملا بعد از آن نیز روانه بازار خواهند شد.

 

متاسافانه تصاویر رندر فاش شده از دو ساعت هوشمند مورد اشاره دارای کیفیت بسیار پایینی هستند اما باز هم می‌توان با همین تصاویر نیز به اطلاعات جدیدی دست یافت. به نظر می‌رسد ساعت‌هوشمند Sport ال‌جی کمی بزرگ‌تر از Style باشد. احتمالا ساعت‌هوشمند اسپرت شرکت ال‌جی به نمایشگری ۱.۳۳ اینچی مجهز می‌شود در حالی که برادر کوچک‌تر آن تنها نمایشگری ۱.۲ اینچی را خواهد داشت.

در تصاویر فاش شده می‌توان رنگ‌های تیتانیومی ساعت‌هوشمند Sport و رز گلد ساعت Style را مشاهده کرد. علاوه بر این، ساعت بزرگ‌تر در رنگ‌ آبی تیره نیز عرضه خواهد شد و از دیگر رنگ‌های مربوط به ساعت Style می‌توان به رنگ نقره‌ای و تیتانیومی اشاره داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال