تصاویر LG Watch Style با طراحی شکیل و ساده منتشر شد

گوگل تصمیم دارد تا در روز آینده دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیدنی خود را موسوم به اندروید ویر منتشر کند. همزمان با انتشار این نسخه، ال‌جی نیز با همکاری گوگل دو ساعت‌هوشمند جدید را مبتنی بر همین سیستم‌عامل روانه بازار خواهد کرد. حالا امروز تصاویر بسته‌بندی ساعت‌هوشمند Style فاش شده که نشان از طراحی خارق‌العاده‌ی این ساعت […]

گوگل تصمیم دارد تا در روز آینده دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیدنی خود را موسوم به اندروید ویر منتشر کند. همزمان با انتشار این نسخه، ال‌جی نیز با همکاری گوگل دو ساعت‌هوشمند جدید را مبتنی بر همین سیستم‌عامل روانه بازار خواهد کرد. حالا امروز تصاویر بسته‌بندی ساعت‌هوشمند Style فاش شده که نشان از طراحی خارق‌العاده‌ی این ساعت می‌دهد.

ساعت‌هوشمند شرکت ال‌جی طراحی بیضی شکلی را به خود گرفته است. این ساعت تنها یک دکمه‌ی فیزیکی داشته و انتظار می‌رود در رنگ‌های متنوعی در اختیار مخاطبان خود قرار بگیرد. از سویی دیگر، تصاویر منتشر شده‌ی امروز با تصاویر رندری که پیش از این خبر آن را منتشر کردیم یکسان هستند.

تصاویر منتشر شده در مورد مشخصه‌های فنی این ساعت اطلاعات بیشتری را درج نکرده‌اند. با این حال و بر اساس شایعات گذشته، به نظر می‌رسد این ساعت که نسخه‌ی ارزان‌تر ساعت Sport باشد فاقد ویژگی‌هایی نظیر LTE، GPS و سنسور اثر انگشت خواهد بود. به همین علت است که ال‌جی قیمت 249 دلاری را برای آن در نظر گرفته است.

انتظار می‌رود دو ساعت‌هوشمند جدید شرکت ال‌جی و نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید ویر فردا به صورت رسمی منتشر شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال