گوگل Android Wear 2.0 را معرفی کرد؛ اپلیکیشن‌های مستقل و صفحه‌کلیدی کوچک

سیستم‌عامل پوشیدنی‌های هوشمند گوگل، Android Wear، طی دو سال عمر خود توانسته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را داشته باشد. به همین منظور گوگل تصمیم گرفته تا تغییرات قابل توجهی را در آن به وجود آورده و در رویددا I/O از نسخه‌ی دوم این سیستم‌عامل رونمایی کند. با Android Wear 2، برای استفاده از تمامی ویژگی‌های ساعت‌های‌هوشمند […]

سیستم‌عامل پوشیدنی‌های هوشمند گوگل، Android Wear، طی دو سال عمر خود توانسته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را داشته باشد. به همین منظور گوگل تصمیم گرفته تا تغییرات قابل توجهی را در آن به وجود آورده و در رویددا I/O از نسخه‌ی دوم این سیستم‌عامل رونمایی کند.

با Android Wear 2، برای استفاده از تمامی ویژگی‌های ساعت‌های‌هوشمند به گوشی‌ها به عنوان یار و همکار نیاز نخواهد بود و خود ساعت‌ها به تنهایی می‌توانند به وظایفت خود به خوبی عمل‌ کنند. برای اتصال به اینترنت، ساعت‌های‌هوشمند از این پس به Wi-Fi محلی متصل می‌شوند و در صورت نبود شبکه‌ی Wi-Fi بر روی دیتای سیم‌کارت حساب باز خواهند کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رود مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در اندروید ویئر دو مربوط به طراحی و رابط کاربری آن بوده که گوگل تغییرات اساسی را در آن ایجاد کرده است. رابط کاربری اندروید ویئر 2 تیره‌تر شده و اعلان‌ها به شکلی متفاوت‌ به نمایش در می‌آیند تا راحتی و زیبایی به عنوان اصلی‌ترین اولویت طراحی اندروید ویئر 2 باشند. در نهایت گوگل برای این نسخه از سیستم‌عامل اندروید ویئر، اپلیکیشن‌های مستقل به همراه صفحه کلیدی متفاوت نیز قرار داده است.

نسخه‌ی توسعه‌دهندگان این نسخه از پلتفرم پوشیدنی گوگل امروز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. فعلا نسخه‌ی LTE ساعت‌هوشمند  Watch Urbane ال‌جی و شرکت هوآوی از این نسخه پشتیبانی می‌کنند و ساعت‌های دیگر نظیر G Watch ال‌جی و Gear Live هم به زودی جز استفاده‌کنندگان از این نسخه قرار خواهند گرفت. اگر شما هم جز دارندگان ساعت‌های‌هوشمند اندروید ویئر هستید پاییز امسال منتظر انتشار نسخه‌ی رسمی اندروید ویئر 2 باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال