سامسونگ رنگ مشکی براق گلکسی S7 را به تبعیت از Jet black آیفون 7 تولید می‌کند

سامسونگ که بعد از شکست بزرگ گلکسی نوت 7 سعی بر این دارد تا دیگر پرچم‌دار خود را یعنی گلکسی اس 7 زنده نگه دارد بعد از عرضه‌ی رنگ آبی برای این گوشی حالا تصمیم گرفته تا رنگ مشکی براق را نیز به آن اضافه کند. گزارش‌های جدید از کره‌ی جنوبی حاکی از این هستند […]

سامسونگ که بعد از شکست بزرگ گلکسی نوت 7 سعی بر این دارد تا دیگر پرچم‌دار خود را یعنی گلکسی اس 7 زنده نگه دارد بعد از عرضه‌ی رنگ آبی برای این گوشی حالا تصمیم گرفته تا رنگ مشکی براق را نیز به آن اضافه کند. گزارش‌های جدید از کره‌ی جنوبی حاکی از این هستند که رنگ آبی گلکسی اس 7 سامسونگ آخرین رنگ اضافه شده به این گوشی نخواهد بود و رنگ مشکی براق نیز به زودی و به صورت رسمی معرفی می‌شود.

طبیعتا رنگ مشکی جدید گلکسی اس 7 براق‌تر از رنگ مشکی کنونی این گوشی خواهد بود. از طرفی دیگر، سامسونگ که موفقیت رنگ مشکی براق آیفون 7 را مشاهده کرده به تبعیت از این گوشی و برای رقابت‌ هرچه شدیدتر با آن این رنگ را برای گلکسی اس 7 نیز عرضه خواهد کرد. شاید شکست گلکسی نوت 7 و کاهش آمار فروش گوشی‌های سامسونگ هم باعث شده باشد تا چشم‌بادامی‌های کره‌ای به فروش گلکسی اس 7 چشم دوخته باشند چراکه با معرفی رنگ‌های جدید بار دیگر این گوشی بر سر زبان‌ها می‌افتد.

به‌هر‌حال فعلا مشخص نیست که آیا رنگ جدید گلکسی اس 7 برای تمامی مناطق عرضه می‌شود و یا سامسونگ این رنگ را محدود به چند کشور خواهد کرد. طی روزهای آینده می‌توان اطلاعات بیشتری را از این نسخه‌ی جدید گلکسی اس 7 کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال