اپل ایرپاد بی‌سیم خود را با قیمت پایه 159 دلار معرفی کرد

ایرپاد‌ جدید اپل که در شایعات گذشته تصاویر آن را مشاهده کردیم، رسما توسط ساکنان کوپرتینو معرفی شد. ایرپاد جدید اپل کاملا بدون سیم بوده و تنها با محصولات اپل کار می‌کند. اپل دز ایرپاد جدید خود چیپ W1 را به همراه دو سنسور در هر گوشی به کار برده است. سنسورهای به کار رفته در ایرپاد جدید […]

ایرپاد‌ جدید اپل که در شایعات گذشته تصاویر آن را مشاهده کردیم، رسما توسط ساکنان کوپرتینو معرفی شد. ایرپاد جدید اپل کاملا بدون سیم بوده و تنها با محصولات اپل کار می‌کند. اپل دز ایرپاد جدید خود چیپ W1 را به همراه دو سنسور در هر گوشی به کار برده است. سنسورهای به کار رفته در ایرپاد جدید اپل می‌توانند متصل بودن هر گوش را به گوش کاربر تشخیص دهند و در صورتی که کاربر از آن‌ها استفاده نکند، به طور خودکار خاموش می‌شوند. دو حسگر سرعت‌سنج نیز درون این ایرپاد قرار گرفته که با ضربه زدن به آن، دستیار صوتی اپل Siri فعال می‌شود.

همانند دیگر محصولات بی‌سیم، ایرپاد جدید اپل هم با کیف مخصوص شارژ هندزفری عرضه می‌شود. با هر بار شارژ کردن این ایرپاد، کاربر می‌تواند حدودا 5 ساعت با آن به گوش دادن موسیقی و دیگر فعالیت‌ها بپردازد و کیف تعبیه شده برای این ایرپاد، تا 24 ساعت می‌تواند باتری کاملا شاژر شده را نگه دارد.

اپل ایرپاد بی‌سیم خود را با قیمت پایه 159 دلار معرفی کرد

برخلاف هندزفری‌های بلوتوث موجود، ایرپاد اپل نیاز به شناخته شدن توسط آیفون‌های اپل ندارد. هنگامی که هندزفری را از کیف مخصوص خود بیرون آورید، پیغامی مبنی بر وصل کردن ایرپاد به آیفون اپل بر روی نمایشگر گوشی ظاهر می‌شود. ایرپاد اپل از اتصال وای‌فای برای وصل شدن به آیفون استفاده می‌کند و تنها از نسخه‌های  iOS 10، watchOS 3 و macOS Sierra پشتیبانی می‌کند.

اپل که قرار است ایرپاد جدید خود را اوایل آبان ماه عرضه کند قیمتی 159 دلاری را برای آن‌ها در نظر گرفته که در بازاری رقابتی نسبت به دیگر رقبا، قیمت مناسبی دارد. پس به نظر می‌آید محصول جدید اپل می‌تواند فروش موفقی را تجربه کند.

اپل ایرپاد بی‌سیم خود را با قیمت پایه 159 دلار معرفی کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال