آگهی کسب و کارها

نحوه اتصال ایرپاد به آیفون چگونه است؟

چگونه ایرپاد را به آیفون وصل کنیم؟ شما یک جفت ایرپاد خریده اید و اکنون باید آنها را با آیفون خود جفت کنید تا شروع به گوش دادن به موسیقی، فیلم و یا پادکست مورد علاقه خود کنید. AirPods اپل برای اتصال یکپارچه به آیفون شما طراحی شده است و این یعنی جفت کردن آنها […]

چگونه ایرپاد را به آیفون وصل کنیم؟ شما یک جفت ایرپاد خریده اید و اکنون باید آنها را با آیفون خود جفت کنید تا شروع به گوش دادن به موسیقی، فیلم و یا پادکست مورد علاقه خود کنید. AirPods اپل برای اتصال یکپارچه به آیفون شما طراحی شده است و این یعنی جفت کردن آنها یک فرایند ساده است، اما با اینحال گاهی مواقع در هنگام اتصال دچار مشکل می شوید.

ممکن است برای اتصال ایرپاد به آیفون جدید خود مشکل داشته باشید و یا اقدام به فروش لپ تاپ دست دوم خود کرده اید و یک مک بوک جدید خریده اید و می خواهید ایرپاد را به آن وصل کنید. در ادامه نحوه اتصال ایرپاد به آیفون را به شما خواهیم گفت که با این روش می توانید ایرپاد را به گوشی آیفون، ایپد و یا مک بوک خود وصل کنید.

طریقه وصل کردن ایرپاد به گوشی آیفون به صورت زیر است.

  • به قسمت تنظیمات آیفون خود بروید و بلوتوث را روشن کنید.
  • درِ کیس را باز کنید. (باید ایرپادها داخل کیس شارژ باشند).
  • دکمه پشت کیس شارژ را فشار داده و نگه دارید تا چراغ LED سفید چشمک زن روشن شود.
  • اگر ایرپاد قبلا با آیفون جفت شده باشد، به صورت خودکار وصل می شود.
  • اما اگر قبلا آنها را جفت نکرده باشید باید در لیست دستگاه های بلوتوث، ایرپاد را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

نکاتی برای اتصال ایرپاد به آیفون

توضیح دادیم که چگونه به ایرپاد وصل شویم که با استفاده از توضیحات مذکور شما می توانید به آسانی ایرپاد را به آیفون و یا آیپد خود وصل کنید. برخی کاربران تصور می کنند که برای بهره گیری از تمامی قابلیت ها در ایرپادهای نسل جدید باید گوشی و یا آیپد جدید داشته باشند که با توجه به قیمت ایپد اپل و گوشی آیفون این کار از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نیست.

اما در واقع فرقی نمی کند که دستگاه شما قدیمی باشد و یا یک مدل جدید، فقط کافی است آن را به آخرین نسخه IOS آپدیت کنید و سپس مراحل مذکور را انجام دهید. در اینجا چند نکته برای اتصال ایرپاد به ایفون آورده شده است که با رعایت آنها می توانید به آسانی روند کار را پیش ببرید و از این گجت کاربردی نهایت استفاده را داشته باشید.

  • باید ایرپاد شما شارژ کافی داشته باشد.
  • از روشن بودن بلوتوث آیفون مطمئن شوید.
  • اگر در وصل شدن ایرپاد به ایفون مشکل داشتید، ایرپاد و آیفون خود را یک بار ریستارت کنید.
  • اگر با ریستارت کردن مشکل برطرف نشد، به وب سایت پشتیبانی اپل مراجعه کنید.

روش های دیگر برای اتصال ایرپاد به ایفون

طریقه وصل شدن ایرپاد به ایفون بسیار آسان است و با استفاده از روش مذکور شما می توانید به آسانی این کار را انجام دهید. علاوه بر روش مذکور همچنین شما می توانید در کیس را باز کرده و آنها را به گوشی آیفون نزدیک کنید تا یک اعلان روی صفحه گوشی نمایش داده شود که با ضربه زدن روی آن، ایرپاد به آیفون شما وصل می شود.

علاوه براین، شما می توانید از دستیار صوتی Siri برای اتصال ایرپاد به آیفون کمک بگیرید و از سیری بخواهید که ایرپاد را وصل کند. البته برای اینکار باید ایرپاد از قبل با آیفون جفت و فعال شده باشد. نکته ای که در اینجا لازم است بدانید این است که اگر سایر محصولات اپل مانند مک بوک و یا آیپد به اپل آیدی آیفون شما وصل هستند، ایرپاد به صورت خودکار آنها را نیز شناسایی می کند و می توانید به آن متصل شوید.

البته اگر لپ تاپ شما ویندوزی است باز هم می توانید از طریق بلوتوث ایرپاد را به آن وصل کنید. بنابراین اگر به دلیل اقتصادی بودن قیمت لپ تاپ ایسوس دست دوم، ایسوس و یا برندهای دیگری همچون لنوو را انتخاب کرده اید، می توانید از ایرپاد اپل استفاده کنید، البته شاید نتوانید از تمامی قابلیت های ایرپاد بهره مند شوید.

خرید مک بوک، گوشی آیفون، ایرپاد و آیپد با بهترین قیمت از آترین کالا

محصولات اپل به دلیل کیفیت بالا و کارایی آسان در میان کاربران محبوبیت بالایی دارند. اگر از طرفداران اپل هستید می توانید با خرید گجت های آن یک ست کامل از محصوات پرکاربرد را داشته باشید. فروشگاه اینترنتی آترین کالا مک بوک اپل، گوشی های آیفون، آیپد و ساعت های هوشمند اپل واچ را با بهترین قیمت عرضه می کند. این فروشگاه همچنین گوشی های آیفون استوک و مک بوک استوک را نیز عرضه می کند که قیمت بسیار مناسبی دارند و برای کسانی که محدودیت بودجه دارند می تواند انتخاب ایدئالی باشد.

salb-techna