مک‌بوک های Air و Pro به پردازنده‌هایی قدرتمندتر مجهز شده‌اند

مراسم اسپرینگ فوروارد روی محصول زیبا و جذاب اپل واچ و اخبار مربوط به آن، متمرکز شده بود، اما تیم کوک  با اخبار مربوط به دیگر محصولات دوست داشتنی اپل همه را سورپرایز کرد. در این مراسم بعد از معرفی مدل‌های جدید مک‌بوک، عنوان شد که اپل مک بوک‌های قبلی خود با نام های Air […]

مراسم اسپرینگ فوروارد روی محصول زیبا و جذاب اپل واچ و اخبار مربوط به آن، متمرکز شده بود، اما تیم کوک  با اخبار مربوط به دیگر محصولات دوست داشتنی اپل همه را سورپرایز کرد. در این مراسم بعد از معرفی مدل‌های جدید مک‌بوک، عنوان شد که اپل مک بوک‌های قبلی خود با نام های Air و Pro را به‌روز‌رسانی کرده است. هر دو نسخه به پردازنده های سریع و قدرتمند نسل پنجم اینتل i5 و i7 تجهیز گردیده‌اند و در هر دو مدل از درگاه Thunderbolt 2 که از سرعت بالایی برخوردار است، استفاده شده. همچنین پردازنده گرافیکی و باتری این دو دستگاه هم دستخوش تغییراتی گشته و قدرتمندتر شده‌اند، به این معنی که شما در دستگاه‌های جدید می‌توانید به مدت 10 ساعت، روی باتری آن حساب باز کنید.

از سوی دیگر علاوه بر مک بوک‌های جدید ، مک‌بوک پرو هم به ترکپدی با فناوری Force Touch مجهز شده که دارای بازخوردهای لرزشی بوده و می تواند مقدار فشار وارده شده برآن را تشخیص دهد.

کاربران از همین امروز می‌توانند مدل 13 اینچی مک بوک پرو را با پردازنده Intel Corei5 با توان 2.7 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه SSD با قیمت 1299 دلار و دیگرمدل 13 اینچی همین محصول با پردازنده Corei5 2.9 گیگاهرتزی ، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD به قیمت 1799 دلار، خریداری کنند.

همچنین مک‌بوک ایر 11 اینچی هم بازه قیمتی از 899 دلار تا 1099 دلار در مدل‌های مختلف خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال