اپل یک میلیون دلار به سیل زدگان چینی کمک کرد

اپل به تلاش‎های سازماندهی یافته در کشور چین که در حال مبارزه با بدترین فاجعه‎ی سیل این کشور در چند سال اخیر هستند، 1 میلیون دلار کمک کرده است. سازمان غیر دولتی CFPA (بنیاد چینی برای کاهش فقر) روز دوشنبه اعلام کرد که 7 میلیون یوآن چین (1 میلیون دلار) از شرکت اپل دریافت کرده […]

اپل به تلاش‎های سازماندهی یافته در کشور چین که در حال مبارزه با بدترین فاجعه‎ی سیل این کشور در چند سال اخیر هستند، 1 میلیون دلار کمک کرده است.

سازمان غیر دولتی CFPA (بنیاد چینی برای کاهش فقر) روز دوشنبه اعلام کرد که 7 میلیون یوآن چین (1 میلیون دلار) از شرکت اپل دریافت کرده است، اولین شرکت آمریکایی که در رابطه با فاجعه‎ی امسال سیل به CFPA کمک‎های نقدی اهدا کرده است. این گروه در وب‎سایت خود اعلام کرد که آن‎ها همکاری نزدیکی با اپل خواهند داشت تا مطمئن شوند این پول به بهترین شکل ممکن به کار گرفته می‎شود.

تیم کوک مدیرعامل در وب‎سایت Weibo، شبکه‎ی اجتماعی چینی همانند با توییتر، نوشت که “یاد ما با تمامی افرادی است که به دنبال جریان سیل در امتداد رودخانه‎ی Yangtze بی‎خانمان شده‎اند.”

طبق گفته‎ی وزیر امور مدنی چین، باران‎های سیلابی 31 میلیون فرد را در بیش از 500 شهر در این منطقه تحت تاثیر قرار داده‎اند. به علت تاثیر سیلاب‎های شکل گرفته که از اواخر ماه ژوئن میلادی در جریان بوده است، تقریبا 1 میلیون از مردم چین نیاز به کمک‎های اورژانسی دارند.

این اولین باری نیست که اپل کمک‎های مالی خود را روانه‎ی چین کرده است. در سال 2014، اپل 1.6 میلیون دلار به منظور کمک‎رسانی به تلاش‎های مردمی برای رفع بلاهای ناشی از زلزله‎ی عظیمی که در منطقه‎ی Yunnan این کشور رخ داد، ارسال کرد، زلزله‎ای که باعث کشته شدن بیش از 600 نفر و خسارات وسیعی شد. اپل اقدام مشابهی زمان رخ دادن زلزله‎ی دیگری در سال 2013 در چین انجام داده بود.

این شرکت خود را نسبت به پشتیبانی از خیریه در موقعیت‎های دیگر متعهد نشان داده است، از جمله برآورده سازی شرایط کمک‎های مالی از سوی کاربران آی‎تیونز استور به دنبال بحران مهاجرت و پناهندگی که در سال 2015 در بین قاره‎ی اروپا و دریای مدیترانه دیده شد و هم‎چنین بعد از آتش‎سوزی‎های بزرگ طبیعی در شهر آلبرتای کشور کانادا در اوایل امسال رخ داد یا طوفان شن در سال 2012 و گردباد فوق‎العاده قوی Haiyan در سال 2013.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال