سیستم پرداخت ساعت هوشمند اپل چگونه کار می‌کند؟

طولی نکشید که اپل تصمیم گرفت سیستم پرداخت را در ساعت هوشمند خودش پشتیبانی کند. سوال این است که نحوه عملیات پرداخت به چه صورت می‌باشد؟ و آیا یک دزد به سادگی خواهد توانست با ساعت سرقت شده از فروشگاهی خرید کند؟ آیا این ساعت می توان به خوبی عملیات پرداخت را انجام دهد؟ این‌ها سوالاتی هستند […]

طولی نکشید که اپل تصمیم گرفت سیستم پرداخت را در ساعت هوشمند خودش پشتیبانی کند. سوال این است که نحوه عملیات پرداخت به چه صورت می‌باشد؟ و آیا یک دزد به سادگی خواهد توانست با ساعت سرقت شده از فروشگاهی خرید کند؟ آیا این ساعت می توان به خوبی عملیات پرداخت را انجام دهد؟

این‌ها سوالاتی هستند که تا زمان شروع به کار این محصول از پاسخ آنها اطلاع خواهید یافت. Eddy Cue نام شرکتی است که عهده‌دار حمایت از سیستم پرداخت اپل (Apple Pay) شده است. Eddy Cue کلیاتی در مورد اینکه چگونه این امکان برای افراد وجود خواهد داشت که از اثرانگشت منطبق با گوشی آیفون خود و یا پسوردی که برای ساعت مچی تعریف کرده‌اند، برای تصدیق هویت استفاده کنند، تا عملیات پرداخت انجام شود، از آنجایی که این تصدیق مدتی طول می‌کشد حتی می‌توان دستگاه را طوری برنامه‌ریزی کرد که در طول مدت عملیات در هر مرحله پسورد را از شخص مجددا سوال کند. اپل با این تمهیدات راه نفوذی برای سارقان باقی نگذاشته است.

این کمپانی می‌کوشد تا همگان را مطمئن کند که با وجود گجت پوشیدنی‌اش؛ این ساعت هوشمند زیبا؛ نیازی به همراه داشتن هیچ وسیله دیگری نخواهد بود.

کماکان همه منتظر مراسم رونمایی اپل هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال