اپل احتمالا جانشین آیفون SE را این ماه معرفی کند

فروردین‎ماه سال گذشته اپل از آیفون SE رونمایی کرد تا کاربران با دست‎های کوچک نیز این اقدام اپل را تحسین کنند. بدنه‎ی آیفون 5 با سخت‎افزار داخلی آیفون 6 اس ترکیب شدند تا یک مدل 2016 عالی شکل بگیرد ولی با توجه به این‎که آیفون 8 کاملا جدیدی امسال به بازار خواهد آمد و سامسونگ […]

فروردین‎ماه سال گذشته اپل از آیفون SE رونمایی کرد تا کاربران با دست‎های کوچک نیز این اقدام اپل را تحسین کنند. بدنه‎ی آیفون 5 با سخت‎افزار داخلی آیفون 6 اس ترکیب شدند تا یک مدل 2016 عالی شکل بگیرد ولی با توجه به این‎که آیفون 8 کاملا جدیدی امسال به بازار خواهد آمد و سامسونگ هم حسابی پرچم‎دار بعدی خود را مسلح کرده است، iPhone SE بایستی با کمی کمک کاربران خود را حفظ کند.

تمامی گزارش‎هایی که اخیرا مطرح شده‎اند به این اشاره می‎کنند که اپل قصد دارد برای رویدادی که در فروردین‎ماه برگزار خواهد شد دستی به سر و روی آیفون کوچک خود بکشد.

براساس گفته‎ی وب‎سایت MacRumors، شرکت Target از این هفته شروع به برگرداندن مدل‎های iPhone SE به اپل کرده است که می‎تواند به خوبی دال بر این باشد که اتفاق جدیدی می‎خواهد رخ دهد.

این وب‎سایت گزارش می‎دهد که شرکت Target 6 مدل آیفون SE از قفل خارج نشده از جمله مدل‎های 16 و 64 گیگابایتی به رنگ‎های طلایی، نقره‎ای، رز‎گلد و خاکستری به شرکت اپل برگشت زده است. دو مدل که توسط اپراتور مخابراتی اسپرینت پشتیبانی می‎شدند نیز برگردانده شده‎اند.

احتمالا این فراخوانی‎ها به طور کامل با مدل به‎روزرسانی شده‎ی iPhone SE بی‎ربط است. به خصوص از آن‎جایی‎که تمامی آیفون SEها به اپل برگشت زده نشده‎اند، پس این احتمال وجود دارد که این حرکت به منظور تغییر لیست موجودی iPhone SE یا تعویض بعضی از مدل‎های معیوب است.

ولی اگر بخواهیم دقیق‎تر بگوییم این حرکت به معنای حذف دستگاه فعلی از بازار پیش از ورود مدل به‎روزرسانی شده است. این به‎روزرسانی یقینا آن‎قدر بزرگ نخواهد بود، احتمالا مشخصات داخلی با سخت‎افزار آیفون 7 یکی و کیفیت دوربین و سنسور تاچ‎ آی‎دی بهتر خواهند شد. تغییر اندازه یا اضافه کردن قابلیت‎هایی نظیر سیستم دروبین دوگانه یا فناوری لمس سه‎بعدی باعث به خطر انداختن موقعیت گوشی‎های هوشمند بسیار گران‎قیمت‎تر اپل خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال