آیپد پرو 10.5 اینچی سال2017 و آیپد مجهز به نمایشگر OLED سال 2018 معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات جدیدی که یکی از تحلیل‌گران حوزه تکنولوژی، آقای Ming-Chi Kuo در مورد نسل بعدی آیپد منتشر کرده، اپل احتمالا سه مدل جدید از آیپد را با صفحه‌نمایش‌های 9.7 تا 12.9 اینچی تا سال 2017 معرفی می‌کند. همچنین آقای Kuo معتقد است که آینده ما می‌توانیم شاهد معرفی شدن یک آیپد با صفحه‌نمایش کوچکتر […]

بر اساس اطلاعات جدیدی که یکی از تحلیل‌گران حوزه تکنولوژی، آقای Ming-Chi Kuo در مورد نسل بعدی آیپد منتشر کرده، اپل احتمالا سه مدل جدید از آیپد را با صفحه‌نمایش‌های 9.7 تا 12.9 اینچی تا سال 2017 معرفی می‌کند. همچنین آقای Kuo معتقد است که آینده ما می‌توانیم شاهد معرفی شدن یک آیپد با صفحه‌نمایش کوچکتر و احتمالا 7.9 اینچی نیز باشیم چرا که عرضه شدن آیفون با صفحه‌نمایش‌های مختلف، میزان تقاضای کاربران برای خریداری محصولات این شرکت را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، Ming-Chi Kuo اذعان داشته که اپل برای سال 2018، تبلتی انقلابی را معرفی خواهد کرد و از آنجایی که این شرکت تغییراتی قصد اعمال تغییراتی بنیادی در محصولات آینده خود را دارد، احتمالا این تبلت به صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر AMOLE‌D مجهز گردد. همچنین این تبلت احتمالا با ویژگی‌هایی جدید و رابط کاربری متفاوت نسبت به گذشته، توسعه داده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

یکی دیگر از پیش‌بینی‌هایی که آقای Kuo انجام داده به موضوع میزان فروش این تبلت‌ها مربوط می‌شود و اگر این صحبت‌ها درست باشد، فروش تبلت‌های اپل در سال جاری افت زیادی نسبت به گذشته خواهد شد و احتمالا تعداد فروش آن از 40 تا 45 میلیون دستگاه به 30 تا 35 ملیون دستگاه کاهش پیدا کند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال