اپل خود را برای رویداد “Spring forward” آماده می‌کند : احتمال معرفی Apple Watch

به تازگی بنرهای شرکت بزرگ اپل در شهر سان‌فرانسیسکو و در مرکز Yerba Buena Center دیده شده‌اند، بنرهایی که مربوط به رویداد Spring Forward که نهم مارس برگزار خواهد شد، می‌شود. اینطور که شایعات نشان می‌دهند، اپل برای تعدادی از کمپانی‌ها و افراد، دعوتنامه ارسال کرده و در آن، قصد دارد در مورد ساعت هوشمند جدیدش صحبت کند. احتمالا […]

به تازگی بنرهای شرکت بزرگ اپل در شهر سان‌فرانسیسکو و در مرکز Yerba Buena Center دیده شده‌اند، بنرهایی که مربوط به رویداد Spring Forward که نهم مارس برگزار خواهد شد، می‌شود. اینطور که شایعات نشان می‌دهند، اپل برای تعدادی از کمپانی‌ها و افراد، دعوتنامه ارسال کرده و در آن، قصد دارد در مورد ساعت هوشمند جدیدش صحبت کند.

احتمالا شما نیز به یاد دارید که اپل، ساعت هوشمندش را در ماه سپتامبر سال گذشته و در کنار معرفی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، معرفی نمود. از آن زمان تا کنون، خبرهای بسیار زیادی در رابطه با این ساعت هوشمند منتشر شده ولی هنوز شاهد معرفی آن نبوده‌ایم. این ساعت هوشمند قرار بود اوایل سال 2015 عرضه گردد اما مدیر اجرای اپل، Tim Cook چندی پیش اعلام کرد که عرضه‌ی این ساعت هوشمند به تعویق افتاده و کاربران باید تا ماه آوریل صبر نمایند.

البته اپل برخی از اطلاعات را در اختیار قرار داده، اطلاعاتی همچون قیمت پایه‌ی 349 دلاری این ساعت هوشمند که از همان ابتدا سر و صدای زیادی را به پا کرد. همچنین این ساعت هوشمند در مدل های مختلفی عرضه می‌شود که هر کسی متناسب با علاقه‌ی خود، می‌تواند مدل دلخواهش را انتخاب نماید. همانطور که گفتیم، تیم کوک اعلام کرده بود که تا ماه آوریل باید صبر کنیم، پس حضور اپل در رویداد این هفته، می‌تواند به دلیل منتشر کردن اطلاعاتی خاص از این ساعت باشد تا با رونمایی رسمی از آن در ماه آینده همراه باشیم.

امیدواریم اپل در این رویداد، از ساعت هوشمند خود اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقهمندان قرار دهد، مخصوصا قیمت سایر مدل‌ها و زمان عرضه‌ی آن. از سوی دیگر، شایعات زیادی پیرامون نسخه‌ای بروز شده از MacBook Air در حال انتشار می‌باشد و به نظر می‌رسد که اپل برنامه‌هایی را برای این محصول خود نیز داشته باشد. همچنین، اپل در حال کار بر روی یک سرویس پخش موسیقی آنلاین مشابه با Beats Music می‌باشد و رویداد Spring Forward، می‌تواند محلی مناسب برای معرفی تمامی این محصولات و سرویس‌ها (و شاید هیچ کدام از آنها!) باشد. این کمپانی آمریکایی، کنفرانس دیگری را در شهر برلین، در تاریخ نهم مارس و ساعت شش بعد از ظهر، برای خبرنگاران دارد و قصد دارد تا به پرسش‌های آنان پاسخ دهد.

با تک نیوز و اخبار مربوط به شرکت اپل همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال