پتنت جدید اپل برای کاورهای هوشمند آی‌پد با قابلیت‌های جدید

امروز اپل موفق به دریافت پتنتی تازه در رابطه با کاور هوشمند جدیدی برای محصول آی‎پد خود شد. زمان درخواست این پتنت به دفتر علامت‎تجاری و پتنت ایالت متحده به سال 2012 بر می‎گردد که طبق آن ویژگی‎های بیشتری برای کاورهای هوشمند از جمله یک صفحه‎ی نمایش لمسی اضافه برای کاربران آی‎پد در نظر گرفته […]

امروز اپل موفق به دریافت پتنتی تازه در رابطه با کاور هوشمند جدیدی برای محصول آی‎پد خود شد. زمان درخواست این پتنت به دفتر علامت‎تجاری و پتنت ایالت متحده به سال 2012 بر می‎گردد که طبق آن ویژگی‎های بیشتری برای کاورهای هوشمند از جمله یک صفحه‎ی نمایش لمسی اضافه برای کاربران آی‎پد در نظر گرفته می‎شود. بر روی این صفحه‎ی نمایش نیز می‎توان از قلم نوری استفاده کرد ) قلم اپل تنها یکی از ایده‎هایی به شمار می‎رود که به ذهن تیم‎ کوک به هنگام درخواست این پتنت از سوی اپل خطور کرده است(

در اختیار کاربران آی‎پد یک صفحه‎ی نمایش دوم گذاشتن به معنی بالا بردن قابلیت‎های این تبلت در زمینه‎ی کسب و کار است. طبق تصویر جالبی که بخشی از سند درخواست پتنت بود، کاربران قادر هستند بر روی بخش بیرونی کاور هوشمند یادداشت‎برداری کنند و دست‎خط آن‎ها به متن تبدیل شود.

از کاربردهای دیگر این کاور هوشمند می‎توان به تا کردن آن به شکلی اشاره کرد که باعث شود کاور تبدیل به پایه‎ای برای قرار دادن تبلت اپل روی آن و مشاهده‎ی فیلم شود. با در نظرگیری این امر که کاور هوشمند فعلی نیز چنین قابلیتی را دارد باید گفت پتنت مذکور اشاره به کاور هوشمندی دارد که علاوه بر این قابلیت دارای مجموعه‎ کلیدهای کنترلی لمسی است که در پشت پنل قرار می‎گیرند.

مدل دیگری از این کاور به نظر می‎رسد از یک پنل خورشیدی به منظور جمع‎آوری انرژی خورشیدی و تبدیل آن به برق برای آی‎پد استفاده می‎کند، در حالی‎که یک نوع دیگر آن دارای یک صفحه‎ی نمایش و صفحه‎ی کلید QWERTY قرار گرفته در یک زبانه است.

هنوز مشخص نیست چه زمانی قادر به دیدن این قابلیت‎های جدید برای کاور هوشمند اپل باشیم ولی با توجه به اینکه اپل این پتنت‎ها را ثبت کرده است، وقوع این آرزو نباید خیلی دور باشد. در پایان باید اشاره کنیم که نام پتنت مذکور “کاور الحاقی با صفحه‎ی نمایش انعطاف‎پذیر” است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال