اپل نسخه‌ی آزمایشی OS X Yosemite 10.10.3 را با برنامه‌ی جدید Photo منتشر کرد

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که از برنامه‌ی iPhoto اپل خسته شده‌ و به دنبال برنامه‌ی جدیدتر این شرکت می‌باشید وقت آن رسیده تا تغییراتی در مک بوک خود انجام دهید. اپل از اولین نسخه‌ی آزمایشی OS X Yosemite 10.10.3 رونمایی کرده است. این نسخه‌ی آزمایشی شامل برنامه‌ی جدید این شرکت به نام Photo می باشد.

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که از برنامه‌ی iPhoto اپل خسته شده‌ و به دنبال برنامه‌ی جدیدتر این شرکت می‌باشید، وقت آن رسیده تا تغییراتی در مک بوک خود انجام دهید. اپل از اولین نسخه‌ی آزمایشی سیستم عامل OS X Yosemite 10.10.3 رونمایی کرده است. این نسخه‌ی آزمایشی شامل برنامه‌ی جدید این شرکت به نام Photo می باشد.

برای استفاده از این برنامه حتما باید به جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی OS X دسترسی داشته باشید. به هر حال این نسخه فعلا آزمایشی می‌باشد و وجود باگ‌هایی هر چند کم در آن، دور از انتظار نیست. در نتیجه اگر شما هم می‌خواهید برنامه‌ی جدید اپل را برای تصاویر امتحان کنید، آپدیت OS X به نسخه‌ی 10.10.3 را پیشنهاد می‌کنیم. سال گذشته بود که اپل از این که کاربران چگونه عکس‌های خود را در دستگاه‌های iOS ذخیره می‌کنند ابزار نارضایتی کرده بود. حذف کردن برنامه‌های iPhoto و Aperture و جایگزینی آن‌ها با برنامه‌ی Photos جزئی از برنامه‌ی اپل برای رفع این کمبود در سیستم عامل اپل بوده است.

علاوه بر برنامه‌ی Photos، در نسخه‌ی آزمایشی OS X 10.10.3 شاهد emoji (شکلک) های فراوانی هم هستیم. پرچم‌های جدید و همچنین قابلیت تغییر آهنگ و رنگ هر emoji از قابلیت‌های نسخه‌ی جدید این برنامه می‌باشد.

فعلا تاریخ انتشار نسخه‌ی اصلی Yosemite 10.10.3 معلوم نیست ولی به محض این که نسخه‌ی اصلی قابل دانلود باشد، شما ‌می‌توانید از برنامه‌ی جدید Photo به همراه emoji های فراوان لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال