اپل با آوردن آیپد به کلاس‌های درس، کار مدارس را آسان میکند!

رویاهای اپل برای قرار گرفتن آیپد در کلاس‌های درس با تعدادی مانع برای اجرا شدن مواجه است که یکی از بزرگترین این موانع حقیقتا حجم بالای کارهای مربوط به این مسئله است. هر کدام از دستگاه‌ها نیاز دارند که حساب کاربری مختص خود را داشته باشند و این موضوع زمانی که برای تجهیز تمام مدرسه […]

رویاهای اپل برای قرار گرفتن آیپد در کلاس‌های درس با تعدادی مانع برای اجرا شدن مواجه است که یکی از بزرگترین این موانع حقیقتا حجم بالای کارهای مربوط به این مسئله است.

هر کدام از دستگاه‌ها نیاز دارند که حساب کاربری مختص خود را داشته باشند و این موضوع زمانی که برای تجهیز تمام مدرسه مطرح می‌شود، آن را به یک کابوس بدل خواهد کرد. اگرچه قطعا مشکل حل نشدنی نخواهد بود.

MacRumors و 9to5Mac دریافتند که اپل برای رهایی از این مشکل میخواهد برای هر آیپد، یک شناسه منحصر به فرد در نظر بگیرد. پرسنل تنها کاری که باید انجام دهند این است که تصمیم بگیرند کدام دستگاه، کدام اپلیکیشن و یا کتاب را دریافت کند و به معلمان و استادان این فرصت داده شود که به جای اجرا کردن این مسائل تنها بر روی آموزش تمرکز کنند. آنها هنوز هم به خوبی توانایی کنترل دانش‌آموزان را خواهند داشت، زیرا بچه‌ها امکان نصب بازی یا هر اپلیکیشنی که موجب حواس‌پرتی شود را ندارند، مگر اینکه این اجازه به آنها داده شود.

این مسئله به زودی منجر به این خواهد شد که بچه‌ها در خانه هم به جای کتاب، تبلت به دست بگیرند، اما حداقل موانع کمتری برای این اتفاق وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال