مهرماه امسال اپل آکادمی iOS را در ایتالیا تأسیس خواهد کرد

اگر دوست دارید وارد عرصه‎ی توسعه‎ی اپلیکیشن‎ها شوید و نگران سن خود هستید و یا این‎ که موارد زیادی برای یادگیری وجود دارد، قبول داریم این تفکرات می‎توانند ترسناک باشند. ولی تعداد بی‎شماری نرم‎افزار در سطح اینترنت وجود دارد که هدف آن‎ها آموزش کاربران از سطح مقدماتی برای کدنویسی است و اگر iOS پلت‎فرم مورد […]

اگر دوست دارید وارد عرصه‎ی توسعه‎ی اپلیکیشن‎ها شوید و نگران سن خود هستید و یا این‎ که موارد زیادی برای یادگیری وجود دارد، قبول داریم این تفکرات می‎توانند ترسناک باشند. ولی تعداد بی‎شماری نرم‎افزار در سطح اینترنت وجود دارد که هدف آن‎ها آموزش کاربران از سطح مقدماتی برای کدنویسی است و اگر iOS پلت‎فرم مورد نظر شما است، باید بگوییم شانس آورده‎اید.

اپل اخیرا تایید کرده است که در مهرماه امسال از اولین آکادمی iOS خود رونمایی خواهند کرد. این آکادمی در ایتالیا تاسیس خواهد شد و در محل آن در دانشگاه Università di Napoli Federico II خواهد بود، محلی که دانشجویانی که در این آکادمی حضور خواهند یافت مورد آموزش و راهنمایی در رابطه با نحوه‎ی ساخت اپلیکیشن‎ها برای خودشان قرار خواهند گرفت.

لوکا ماستری مدیر ارشد مالی اپل در اظهار نظری گفته است که “ما از همکاری با دانشگاه Naples Federico II به منظور برپایی اولین آکادمی توسعه‎دهندگان iOS در اروپا، بسیار هیجان‎زده هستیم. تعدادی از خلاق‎ترین توسعه‎دهندگان iOS در جهان از این قاره هستند و ما مطمئن هستیم که این مرکز به نسل بعدی کمک خواهد کرد مهارت‎هایی را به دست آورند که برای موفقیت به آن‎ها نیاز دارند.”

این آکادمی در مهرماه امسال تاسیس خواهد شد و در آن 200 دانشجو شرکت خواهند کرد، که انتظار می‎رود در سال بعد تعداد آن‎ها دو برابر شود و به دنبال آن شرکت اپل قصد دارد دانشگاه‎های دیگری در جهان بسازد. این اولین ابتکارات آموزشی نیست که اپل نسبت به آن‎ها اقدام کرده است. ماه گذشته این شرکت اپلیکیشن خود را به اسم Swift Playground معرفی کرد که هدف آن آموزش نحوه‎ی کدنویسی به کودکان است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال