اپل رنگ خاکستری را در آیفون 7 بازنشسته خواهد کرد؛ جایگزینی با آبی تیره

اپل قرار است در شهریورماه از نسل جدید آیفون‎ها، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، رونمایی کند. بعضی از افراد انتظار دارند مدل جدیدی از آیفون موسوم به آیفون Pro هم معرفی شود، ولی با این‎حال تصوراتی مبنی بر این گفته شکل صحیحی وجود ندارد. یک نکته که تمامی شایعات در آن توافق جمعی دارند […]

اپل قرار است در شهریورماه از نسل جدید آیفون‎ها، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، رونمایی کند. بعضی از افراد انتظار دارند مدل جدیدی از آیفون موسوم به آیفون Pro هم معرفی شود، ولی با این‎حال تصوراتی مبنی بر این گفته شکل صحیحی وجود ندارد.

یک نکته که تمامی شایعات در آن توافق جمعی دارند نبود تغییرات بارز در طراحی آیفون‎های جدید است، به صورتی که نسل 7 آیفون‎ها از نظر طراحی نزدیک به سری آیفون 6 باقی خواهند ماند، به استثنای تغییرات اندک در ظاهر، همانند با باندهای آنتن که مخفی می‎شوند. حتی اخباری به گوش می‎رسد که چرخه‎ی تازه‎سازی محصولات اپل از الان به بعد به صورت سه ساله خواهد بود.

با توجه به صحبت در رابطه با شایعات، شاید بهتر باشد عنوان کنیم که تعدادی از این شایعات دوست‎داشتنی اشاره به این دارند که اپل در مدل کوچک‎تر آیفون 7 امکان رفع لرزش اپتیکال تصویر را قرار خواهد داد.

ولی شایعه‎ی امروز با تمامی موارد قبلی متفاوت است. این خبر اشاره به تصمیم اپل مبنی بر تغییر پر فروش‎ترین رنگ اپل یعنی خاکستری با آبی تیره دارد. اگر این موضوع واقعا صحت داشته باشد، با یک ترکیب رنگی فوق‎العاده جذاب روبرو هستیم، و اگر غیر این باشد، افراد زیادی عصبانی خواهند شد. به هرحال، رنگ خاکستری نه به خاطر جذاب بودن، بلکه به خاطر امن‎ترین انتخاب، مشهورترین رنگ آیفون به شمار می‎رفت.

همان‌طور که این گزارش اشاره دارد، سایر رنگ‎ها همانند با سابق خواهند بود یعنی طلایی، رزگلد و نقره‎ای. البته باتوجه به اینکه هنوز اپل هیچ تاییدیه رسمی در این رابطه منتشر نکرده است؛ این خبر در هاله‌ای از ابهام بوده و فعلا در حد یک شایعه است؛ بنابراین نمی‌توان به آن استناد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال