قیمت بندهای اپل واچ؛ از 49 دلار تا 449 دلار

همانطور که در جریان هستید و در اخبار تک‌نیوز هم عنوان کردیم، کمپانی اپل شب گذشته در مراسم Spring Forward از محصول جدید و تماشایی خود یعنی اپل واچ پرده برداشت و آن را رو نمایی کرد. اصولا وقتی قرار است کاربر محصولات اپل شوید، باید دست به جیب شده و حسابی خرج کنید، چون وسایل جانبی محصولات اپل به داشتن […]

همانطور که در جریان هستید و در اخبار تک‌نیوز هم عنوان کردیم، کمپانی اپل شب گذشته در مراسم Spring Forward از محصول جدید و تماشایی خود یعنی اپل واچ پرده برداشت و آن را رو نمایی کرد. اصولا وقتی قرار است کاربر محصولات اپل شوید، باید دست به جیب شده و حسابی خرج کنید، چون وسایل جانبی محصولات اپل به داشتن قیمت های بالا معروفند و ساعت اپل هم از این قاعده مثتثنی نیست. خود این محصول با قیمت پایه 349 دلار عرضه خواهد شد، ولی بندهای اضافی آن قیمت نسبتا بالایی را برای کاربران خواهد داشت. از 49 دلار گرفته تا 449 دلار !

اپل در مورد اینکه از برند خاص و یا کمپانی خاصی برای تولید بندها استفاده کرده و یا خواهد کرد، صحبتی به میان نیاورده، ولی دور از انتظار نیست که به زودی شرکت‌های زیادی اقدام به تولید بندهای متنوع برای این گجت پوشیدنی بنمایند.

در زیر تصویر برخی از بندهای عرضه شده برای این محصول دوست داشتنی به همراه قیمت آن آماده است.

1 2 3

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال