سری سوم ساعت‌های هوشمند اپل نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود

اگر جزو طرفداران اپل‎واچ و بی‎‌صبرانه منتظر سری سوم ساعت‎های هوشمند اپل هستید با خبر زیر با تک‎نیوز همراه باشید. براساس اطلاعاتی که منابع خبری ناشناس از زنجیره‎ی تامین محصولات اپل منتشر کرده‎اند، سری سوم اپل‎واچ در نیمه‎ی دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این گزارش ویژگی‎های مدل در پیش رو مطرح نشده […]

اگر جزو طرفداران اپل‎واچ و بی‎‌صبرانه منتظر سری سوم ساعت‎های هوشمند اپل هستید با خبر زیر با تک‎نیوز همراه باشید.

براساس اطلاعاتی که منابع خبری ناشناس از زنجیره‎ی تامین محصولات اپل منتشر کرده‎اند، سری سوم اپل‎واچ در نیمه‎ی دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این گزارش ویژگی‎های مدل در پیش رو مطرح نشده است ولی شایعات قبلی اشاره به رونمایی از این محصول در پاییز سال جاری دارند.

هم‎چنین براساس اطلاعاتی که در هفته‎های قبل منتشر شده بود، ما می‎دانیم که نسل سوم این گجت هوشمند از نظر عمر باتری در مقایسه با نسل‎های قبلی عملکرد بهتری دارد. اپل نسل دوم اپل‎واچ را به همراه گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طی رویدادی در مهرماه سال گذشته معرفی کرد و بنابراین می‎توانیم انتظار داشته باشیم نسل جدید نیز در کنار آیفون 8، 7s، 7s Plus در همان بازه‎ی زمانی به نمایش گذاشته شوند.

براساس پیش‎بینی تحلیل‎گران مختلف، پشتیبانی از شبکه‎ی LTE مهمترین قابلیت جدید اپل‎واچ امسال خواهد بود. از نظر ظاهری این ساعت‎هوشمند انتظار می‎رود بسیار مشابه با نسل‎های قبلی باشد.

فروش سری دوم Apple Watch حتی بعد از معرفی نسل دوم آن ادامه خواهد داشت. شرکت Quanta کار تولید ساعت‎هوشمند جدید اپل را بر عهده خواهد داشت که در حال حاضر تنها تولیدکننده‎ی مدل‎های سری 2 نیز محسوب می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال