نسل سوم اپل‎واچ با نمایشگرهای میکرو اولد عرضه می‌شود

اپل به دنبال ساخت اپل‎واچ برای اولین به استفاده از نمایشگرهای اولد برای محصولات خود رو آورد. هم‎چنین این اقدام منجر به شکل‎گیری شایعاتی مبنی بر این شد که آیفون‎های امسال این شرکت نیز مجهز به پنل‎های اولد خواهند بود. گرچه به نظر می‎رسد که شاید انتخاب اولد یک تصمیم موقتی باشد چون Business Korea […]

اپل به دنبال ساخت اپل‎واچ برای اولین به استفاده از نمایشگرهای اولد برای محصولات خود رو آورد. هم‎چنین این اقدام منجر به شکل‎گیری شایعاتی مبنی بر این شد که آیفون‎های امسال این شرکت نیز مجهز به پنل‎های اولد خواهند بود. گرچه به نظر می‎رسد که شاید انتخاب اولد یک تصمیم موقتی باشد چون Business Korea گزارش می‎دهد، اپل ممکن است به زودی از نمایشگرهای میکرو اولد استفاده کند.

این گزارش ادعا می‎کند که اپل در طول دو سال گذشته در حال همکاری با شرکت LuxVue بوده است. برای آن دسته از افرادی که این شرکت را نمی‎شناسند بایستی گفت که اپل چندین سال قبل این شرکت را خریداری کرد. این گزارش هم‎چنین می‎گوید که اپل ممکن است برای نسل سوم اپل‎واچ که انتظار می‎رود طی چند ماه آینده معرفی شود، از پنل‎های میکرو اولد استفاده کند. در واقع این اولین مرتبه‎ای نیست که چنین اخباری را می‎شنویم.

در حقیقت اپل در گذشته نیز پتنت‎هایی به ثبت رسانده بود که نشان می‎دادند چنین تغییری در راه خواهد بود. علاوه بر این، این گزارش نشان می‎دهد که اپل به شکل بالقوه از فناوری میکرو اولد در آیفون‎های خود استفاده خواهد کرد که گفته می‎شود برای شرکت‎هایی همانند با سامسونگ و ال‎جی که در حال تامین نمایشگرهای مورد نیاز اپل بوده‎اند، نگرانی ایجاد کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال